Tuesday, July 15, 2014

New in- small



Evo jedan kratki New in dok tipkam post o MAC puderu i Maybelline color sensational liptint. Ispod su i kratki opisi te swatchevi. Naime, jun mjesec mi nije bio bas mjesec za kupovinu kozmetike, vise sam se bazirala na odjecu. Napokon da se i to desi :)


Dekorativa

Prosli mjesec na listi samo 4 pudera, ali vec testiram nova 3. Strasno. Pitam se kada je kraj ali valjda nikad. Svaki put pomislim: "Mozda je ovo TAJ puder!" :D


Nego, prva na listi je BB krema od brenda Holika Holika. Inace, oni imaju cetiri podjele svojih BB krema za razne potrebe. Ova je naziva Moisture i garantuju dubinsku hidrataciju sa dodatkom Hijaluronske kiseline. Vise o njihovim ostalim BB kremama ovdje. Ova krema dolazi u tubici od 40ml, samo u jednoj nijansi i ima SPF 30. Moram priznati da na swatchu izgleda dosta tamno ali se ubrzo prilagodi boji tena. Vremenom oksidira pa ostavi utisak malo sivkaste nijanse. Za ono sto tvrdi, a to je hidratacija, je zaista odlicna i preporucujem je svima sa suhom kozom. Sastav: Water,Cyclopentasiloxane,Ethylhexyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide,Methicone,Dimethicone,Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butyelene Glycol,Dipropylene Glycol,Cyclomethicone,Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone,Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Tribehenin, Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone,Polymethyl Methacrylate, Disteardimonium hectorite,Triethyl Citrate,Hydrogenated Castor Oil Isostearate, Sodium Chloride, Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone,Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone,Sorbitan Sesquioleate, Phonoxyethanol,Glyceryl Behenate,Methylparaben,Polyglyceryl-6 Octastearate,Propylparaben,Fragrance,Xanthan Gum,Sodium Hyaluronate  Kao i uvijek, stranice koje preporucujem za kupovinu Azijske kozmetike su beautynetkorea.com, roseroseshop i cosmeticlove.



MAC Studio Fix Fluid mi je donijela moja draga sestra. Uskoro slijedi recenzija pa necu puno sada govoriti o njemu. Jedno je sigurno, nijansa NC15 je savrseno pogodjena za moj ten i do sada mi nijedan puder nije toliko odgovarao boji koze kao ovaj.


Oriflame Very me BB krema. Zaista ne znam sta da kazem. Jos jedan fail proizvod iz Oriflame-a. Sama sam kriva, ne ucim na svojim greskama. Ova krema ne daje apsolutno nikakvo prekrivanje. Znaci, postedite se muke i uzmite obicnu Balea kremu, stavite je na lice i dobicete isti efekat.


Manhattan Easy Match. Prva stvar je da sam fulala nijansu jer ova vuce na rozo. Medjutim, to na kraju nije bilo ni vazno jer je prekrivanje ovog pudera poprilicno jadno. Za nijansu bolje od Oriflameove BB kreme. Sve u svemu, moja poreporuka je da ga preskocite.









U mojoj listi se nasao i Avon Luxe ruz u nijansi Nude slip. Trenutna kataloska cijena je 20KM. Ruz je poprilicno kremast i tople smedje nijanse. Na meni izgleda poprilicno lose te mi ten cini ispranim tako da je ovo isto bio mali fail. Dobra stvar je sto ne isusuje usne te mozda opet kupim ovaj ruz ali u drugoj nijansi. Dvije maskare sa slike sam vec recenzirala. Sleek rumenila su dugo bila na mojoj WL i napokon sam narucila Rose Gold nijansu i odusevila se. Rumenilo je tople roze boje sa sitnim zlatnim shimmerom te highlighter zaista niej potrebanz uz njega. Mislim da je narocito savrsen za ove ljetnje dane. Definitivno ne zadnje Sleek rumenilo  koje cu da kupim. Recenzija MAC sjaja u nijansi Pink lemonade ce ici uz recenziju MAC pudera. I last but not least- Rimmel Scandal eyes Waterproof olovka za oci. Ovo je jedna od olovki koje obozavam jer kad je jednom stavim, ona ne spada citav dan. Kad navece dodjem kuci, pudera nema ni u tragovima, maskara se trusi vec uveliko, ruz kao da nikad nije ni bio tu ali ne i ova olovka. It stands proudly on my eyelids :D






Sleek "Rose Gold", Rimmel eye pencil, Avon Luxe ruz


Bolji pogled na Sleek "Rose Gold"


Preparativa


Preparative nije bilo mnogo, ali onu najvazniju nisam uslikala jer slijede recenzije za te proizvode. Tu je neizostavni Nivea anti perspirant kojem sam vjerna. Balea krema za lice iz njihove MED linije specijalizovane za osjetljivu kozu i sa garancijom "bez boja, konzervansa i parfema". Kremica nije losa, nije mi izazvala nikakve probleme na licu ali daleko od toga da je ista posebno. Kupite obicnu Balea kremu i dobicete isti efekat i pritom ustedite par markica. Olay Essentials Refreshing umivalica za sve tipove koze. Zaista sam zadovoljna sa ovom umivalicom i slazem se da je za sve tipove koze. Lice mi je cistije otkad je koristim, nema zatezanja koze poslije upotrebe, T-zona je blago matirana. Dovoljno je blaga za svakodnevno koristenje s tim da ponekad ubacim i malo "jace" umivalice. Preporuka! Balea serum za kosu je, recimo, zamjena za Avon serum za vrhove. Po meni vrlo slican Avon serumu i zaista nikakvu razliku ne primjetim. Biola gel sa cajavcem protiv akni je moj spas u danima kada mi lice odjednom poludi i probudim se sa bezbroj novih akni i apsolutno se sokiram. Jedna recenzija slijedi i o njoj u sklopu teme o trenutnoj njezi lica.
O Balea pilingu je pisala draga Neira a sa svim sto je ona napisala, ja se apsolutno slazem. Neirinu recenziju procitajte ovdje. Garnier micelarna nije losa ali meni izaziva bas jak osjecaj zatezanja koze poslije upotrebe tako da mi je Mixa ipak daleko bolja. I na kraju, Versace Woman EDP koji mi je sestra kupila u djuticu. Iako mi je drago sto je mislila na mene, moram priznati da parfem uopste nije my cup of tea i nadam se da nece ovo procitati xD. Uglavnom, potajno je proslijedjen mami :) p.s. I love you sis!







Ako biste zeljeli da znate vise o nekom proizvodu, svakako pisite! :*

7 comments:

  1. Ja sam imala narandžastu Holiku i definitivno je najbolja podloga koju sam ikada imala. Prekriva, hidrira, traje...Jedina mana joj je nijansa koja je čak i meni bila presvijetla.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Meni je Balea MED sasvim ok krema, a od MED se nekako i ne očekuje nešto posebno. Bitno je da lijepo hidrira, drži crvenilo pod kontrolom i smiruje osjetljivost kože. Ova to ispunjava :)
    Balea smeđi serum sam uzela nekoliko puta i svaki put vratila na policu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je isto bilo sa Balea serumom ali mogu ti reci da izmedju njega o Avon seruma nema razlike :)

      Delete
  4. Mislila sam da je MAC-ova nijansa nc15 dosta svjetlija ali izgleda da ne. inace sam jako svijetla i trenutno koristim upravo taj Manhattanov puder i super mi je! usput da pitam odakle narucujes MAC-ove proizvode?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupujem MAC kad putujem ali sad ima MAC store u Beogradu ;)

      Delete