Thursday, September 18, 2014

MAC Studio Fix Fluid- recenzija



Nikada nisam puno razmisljala o MAC puderima, dok mi lice nije uslo u neku "cudnu" fazu te mi treba vise prekrivanja. Sestra je isla u Prag i uzela mi nijansu NC15 koja je najsavrsenija nijansa ikada za mene. Zaista do sada nisam imala puder cija nijansa se toliko "poklapa" sa mojim tenom. Na stranu pogodjena nijansa, predjimo na recenziju :)







MAC Studio Fix Fluid dolazi u staklenoj bocici u kolicini od standardnih 30ml. Sadrzi SPF 15. Nema pumpicu, te ako je ne posjedujete, istu je potrebno posebno kupiti. Pumpica ima i zastitnu "kapicu" sto je super jer mozete biti sigurni da nece doci do katastrofe. Cijena pudera je oko 30-ak evra a pumpice oko 5 evra, s tim da jednom kupljenu pumpicu mozete i kasnije koristiti.

Puder je srednje gustine i potrebno ga je vrlo malo za potpuno prekrivanje. Meni treba samo jedan pritisak pumpice za srednje prekrivanje, a dva pritiska za potpuno . Kada se nanosi cetkicom (u mom slucaju RT Expert Face brush) daje mnogo bolje rezultate.

Ima poprilicno specifican miris koji nestane par minuta nakon upotrebe tako da ne stvara probleme.

Moja koza je normalna/kombinovana, tj. dodje do prosijavanja na T-zoni ali ne nekog znacajnog, tako da meni ovaj puder zaista traje dugo na licu.

Nijansu je malo teze "pogoditi" ako birate nijansu preko swatcheva online, kao sto sam ja :) Meni ova nijansa savrseno odgovara, s tim da bih ljeti mogla koristiti i NC20. Vazno je napomenuti da imam izrazito zut i topao podton koze. NC vazi za Neutral Cold sto po meni i nije bas logicno jer je meni ovo bas "topla" nijansa. MAC artistica je rekla mojoj sestri da to kod MAC-a treba posmatrati kao NC= Not Cold i da je tako lakse ljudima da shvate i pronadju nijansu. Iskreno, ovo mi ima smisla.






Swatch 1
Swatch 2




E sad, kad sam zavrsila sa hvaljenjem, da predjem na stvar. Kad sam pocela koristiti ovaj puder mislila sam da je to to. Napokon nadjoh svoj HG puder, nema vise potrage, nijansa super, prekrivanje super, trajnost odlicna iii onda se desi najgora nocna mora. Najgori breakout ikada! Ne mogu vam opisati kakve akne su mi izlazile po licu, Bolne, potkozne akne. Na pocetku sam odbijala da vjerujem da je to zbog MAC-a i polako sam izbacivala sve drugo. Medjutim, kako sam prestala koristiti ovaj puder, akne su se povukle. Prije par sedmica, opet sam uvela MAC u upotrebu, cisto da provjerim, i naravno opet ista prica. Naravno, ako se ovo meni desilo, ne znaci da ce i vama. Mnoge blogerice koriste ovaj puder i nemaju nikakvih problema. Ono sto me zacudilo jeste sto moja koza inace dobro podnosi razne dekorativne i preparativne proizvode tako da mi nije bas jasno sta se ovdje desilo. Googlajuci slicne slucajeve naisla sam na dosta cura koje imaju isti problem sa ovim puderom, konkretno ovdje.




Sastav




U zakljucku mogu da kazem da bi ovaj puder bio odlican da mi nije napravio haos. MAC ima odlican izbor nijansi i odlicnu moc prekrivanja. Jedina mana moze biti sto je nedostupan u BiH ali mozete ga naci u Beogradu. Druga stvar je cijena koja je malo visa od drogerijskog ranga ali se isplati jer su potrebne male kolicine pudera za dobro prekrivanje te mislim da moze bas dugo trajati.

Jeste li probale MAC Studio Fix Fluid?


8 comments:

  1. Nisam probala, a i iako sam nekad u buducnosti htjela, bojim se da ne bi bio dobar mom problematicnom licu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista ne znam sta da ti kazem :/ ili da uzmes od nekog pa probas par puta?

      Delete
  2. Isti puder imam. Kad sam ga dobila iz australije od rodice, procvjetala sam od srece.
    aliiii totalno razocarenje, goreg pudera nisam imala , koristim ga onako po danu kad idem u grad setat samo da se potrosi. Nijansa mi je super, odgovarajuca. ali on meni apsolutno nista ne prekriva, nemam akne,imam prosirene pore, ma grozan mi je uglavnom..mislila sam da jedino meni ne odgovara,jer svi ga hvale :D
    meni eto ne izaziva akne, ali ne prekriva nista...oni najjeftiniji su mi bili bolji od njega :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojj razmisljam da ga kupim.Ali plasim se da ce mene isto cekati ovo sto ti prolazis...Da li si pokusala primer da koristis ispod pudera?

      Delete
    2. skoro uvijek koristim primer...
      nije svacije lice isto niti ce reagovati, meni eto nikako ne odgovara :/
      bolji mi je svaki max factorov , ili od maybelline , nego ovaj :( :(
      moj broj 1 je Marbert, ali kako sam rijetko u mogucnosti da ga dobijem, cuvam svaku njegovu kapljicu
      nisam u nekoj finansijskoj situaciji sad, da mogu tako lako da bacim ovaj Mac, inace ,vrlo rado bi.
      srecom ne izaziva mi akne, pa ga mogu ovako bezveze meljati dok se ne potrosi :D

      Delete
    3. Drage cure, ovo je samo dokaz koliko je svacija koza drugacija. Definitivno nesto slicno se moze postici sa Max Factor 3 u 1.

      Delete
  3. Gledajuci sastav odmah mi je jasno sto si se osula aknama. Prvo pun je silikona na koje necija koza tako reaguje, ima i titanium dioksid koji je inace standardan u kremama za suncanje, na koje takodje necija koza ima burne reakcije, i ono sto je po mom misljenju najvjerovatniji krivac, puno vise od silikona i spf-a je ta famozna alga u sastavu koje je mnogima jako komedogena. Moje lice takodje nikad ne reaguje, ali jako sam se jednom prilikom osula od kreme za lice koja ju je sadrzala u sastavu. Jos je u pitanju bila prirodna kozmetika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snow, hvala ti na objasnjenju. Ja se jos uvijek slabo razumijem u sastave ali pocinjem citati o tome. Prije da je alga prouzrokovala probleme nego silikoni i titanium dioksid :/ Bas steta.

      Delete