Thursday, December 13, 2012

SUHA KOZA NJEGA- I DIO

Imati suhu kozu je katastrofa a zimi je jos ljepse :) Naravno, ovo je ironicno, a to zna svako ko ima ovih problema. Godine borbe sa suhom kozom, probavanje raznih cuda me dovelo do nekoliko zakljucaka. 
Ovaj post ce biti o njezi suhe koze lica a iduci o njezi tijela.

Ako i vi, kao i ja, osjetite cesto zatezanje koze lica, stavljanje pudera vam je nocna mora jer se ljusti a koza vam je osjetljiva na vecinu proizvoda, evo par savjeta od mene-

- Ujutro se umiti samo, a navece detaljno cistiti kozu jer i previse maltretiranja nece donjeti nista dobro. 
- Piti kompleks vitamina B, preporucujem one DM marke jer su odlicni a jeftini, imate ih u svim dm prodavnicama. Malo upozorenje, ako primjetite ikakvu reakciju u vidu osipa po tijelu prestanite sa konzumiranjem jer mozda imate sasvim dosta B vitamina u organizmu.
DM B Kompleks

- Ono sto je moj spas i na sta moja koza nikada ne reaguje burno je SEBAMED foam(pjena) za ciscenje lica. Ogromna preporuka! Kosta oko 15KM ali duuuuugo traje. Koristi je i moja sestra  koja ima masnu kozu i odlicna joj je.

- Dugo sam trazila neku kremicu koja ce odgovarati kozi lica, tako da je hrani ali bez onog osjecaja pretjerane masnoce, ako znate na sta mislim. Kupila sam Avon Solutions Beautiful Hydration nocnu kremu bez nekih vecih ocekivanja ali me potpuno odusevila. Tekstura je prelijepa, koza mi nikada nije bila meksa a miris je divan i sasvim blag. Jedino na sta treba paziti je da se ne stavlja blizu ociju jer ako ste nemarni oci ce vas malo peckati. Zaista sjajna krema koju imate u svakom Avon katalogu. 50ml sam platila 9,90KM na snizenju, sada je malo skuplja.
- Prije pudera, stavite Avon Solutions Beautiful Hydration toniranu kremu i svi su problemi rijeseni :)

                                          


savjet plus: kozu ne trljajte jako peskirom, vec njezno tapkajte da bi skinuli vodu. 
p.s. kasno je pa nisam mogla uslikati kremicu ;)
U  iducem postu recenzije par Oriflame i Avon stvarcica te jedan MAC sjaj.

Hugs....

No comments:

Post a Comment