Friday, May 24, 2013

Missha Perfect Cover BB krema

Kada su se tek pojavile BB kreme bila sam odusevljena i odmah sam otrcala do Dm-a da kupim Garnierovu. Nakon sto sam uvidjela da je i najsvjetlija nijansa pretamna za mene i da ova krema vise lici na tinted moisturizer, trazila sam dalje. I nakon mnogih potraga odlucila da kupim slavnu juznokorejsku kremu Missha.















 Missha proizvodi su nama smrtnicima u BiH dostupni samo online. Ja sam je narucila preko ebaya od provjerene i odlicne sellerice(a mozda je i seller :-) )- rubyruby76. Posiljka je stigla brzo a ako zelite kod za pracenje posiljke, koji ja nisam uzela, morate doplatiti 2,5USD.
Cijena: 6.99USD cca 10.56KM(postarina besplatna)
Missha BB kremu sam narucila u najsvjetlijoj nijansi broj 13 a ima ih pet. Vise o nijansama ovdje
Ova krema je dostupna u pakovanju od 20ml i 50ml, ja sam narucila ovu manju.
Pakovanje je vrlo prakticno, kremice nikad ne iscuri previse. Nije ni previse gusts ni rijetka, lako se razmazuje ali treba brzo raditi sa njom jer se brzo upije u kozu. Miris je blag i meni vrlo lijep. Podsjeca me na neke djecije kupke. Miris brzo izlapi pa ne bi trebao da predstavlja problem onima koji ga ne vole. 
Najlakse je nanositi prstima jer je spuzvica odmah upije a bockalica jednostavno nije za ovu kremu. Prekrivanje je lagano do srednje. Ako imate puno akni trebace vam ipak i korektor. 




poslije
prije



















Najvaznije je jos da krema ne oksidira i na mom licu se zadrzala vise od 6 sati. Ova krema je malo zeznuta za ljude kao ja koji imaju bas suhu kozu lica. Mogla bi vam naglasiti suhe dijelove i ulaziti u linije ali dovoljno je da ispod stavite dnevnu kremu. Ja koristim Avon radiant, a uskoro slijedi i recenzija o njoj. Jos bi vise odgovarala osobama sa kombinovanom kozom a oni sa masnom bi mozda imali problem sa prosijavanjem. 
U vezi sa nijansom, iako mnogi kazu da se krema prilagodi tenu to nije istina. Takodje najsvjetlija nijansa ne ide ni na rozo ni na zuto, po meni jednostavno ima cisto bijeli ton sa primjesom zute. Za osobe koje koriste nijansu 52 Healthy mix pudera mislim da ce nijansa 21 biti odlicna. 


PRO:    - lijep prirodan finish
           - SPF 42
           -velik izbor nijansi
           - trajnost
           - anti-ageing svojstva

CON:     - dostupno samo online
             - miris za one kojima smeta
             - sadrzi parabene i mineralna ulja



Zakljucak- ova krema je odlicna i nijansa mi savrseno odgovara. Pruza prirodan izgled i vise me je ljudi pitalo sta koristim kao podlogu. Ako imate suhu kozu, potrebna vam je i dnevna krema. Samo da zapamtite da ova krema sadrzi mineralna ulja i parabene, pa ako vam smetaju ti sastojci preskocite je.

7 comments:

  1. uspjela si me zainteresirati za kremu.vjerovatno cu je probati,cim potrosim lorealovu koju trenutno koristim.ne treba meni puno da pokriva,a ne smeta mi ni sastav toliko :)
    jesi li mozda primijetila da li ti puni pore ili stvara bubuljice? hidrira li ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne puni pore i ne stvara bubuljice iako imam osjetljivu kozu(: Missha navodi da je ova krema hidratantna, ali meni nije bas jer mi je koza lica jakoooo suha. Ali to rijesim hidratantnom kremom koju nanesem prije. Kakvu kozu lica imas? Meni je kremica super(:

      Delete
  2. Aaaaa Mišica :D
    Iskreno, čudi me da ti odgovara a imaš suhu kožu ... Vjerujem da ima puno boljih BB kremica koje bi odgovarale tvom tipu kože, proguglaj malo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odgovara, ako je ispod kremica(: probala sam razne ali ne nijedna mi se ne uklopi sa tenom kao missha. Mada narucila sam Missha Signature, jedva cekam da stigne:)

      Delete
  3. Zelim jednu njihovu BB :). Mnogo sam citala o njima, mnogo.

    ReplyDelete
  4. Bolje izgleda slika 'pre' nego 'posle'. Iskreno.

    ReplyDelete