Friday, May 24, 2013

Avon Luxe Grey Strut Eyeliner

Iskreno da priznam, prije nisam bila neki Avonov fan medjutim u posljednje vrijeme me njihovi proizvodi osvajaju jer stvarno kvalitetom idu nabolje.

Njihova Luxe linija je cijela primamljiva ali htjela sam da probam ovaj eyeliner u sivoj boji jer mi se cinio interesantnim.







Cijena: 14,50KM ali cesto je na akciji

Kolicina: 1,8ml

Sta Avon kaze: Tuš za oči definira oči zavodljivom, intenzivnom bojom. Lako se i precizno nanosi, te osigurava jednake linije u jednom potezu i cijeli dan izgleda kao da si ga tek nanijela.

Effekt: Prah crnog dijamanta za izuzetno tamnu boju i očaravajući pogled.




umjetna svjetlost

prirodna svjetlost







Iako se mnogi zale da je cetkica losa i nedovoljno tanka za fine linije, ne bih se slozila sa tim. Cetkica vam moze biti problem samo ako ste pocetnik u nanosenju eyelinera jer nije savitljiva.
Boja se na pocetku cini crna, ali vremenom se osusi i dobije tamno sivu boju. Izdrzljivost je odlicna, na mojim kapcima je izdrzao skoro cijeli dan i to bez podloge. 
Primjeti se i shimmer koji na swatchevima izgleda jace nego uzivo. 

Pro:
-Zanimljiva boja
-Trajnost

Con:
-Cetkica
-Cijena(kada nije na akciji)


Zakljucak:

Sve u svemu, odlican proizvod, zanimljiva boja i definitvno ga vrijedi kupiti ali na akciji. 
Ocjena:  5/5

2 comments:

  1. Meni deluje fino cela ta Luxe linija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni:) probala sam sjene i ovaj tus. Sjene nisu lose, naravno kod svijetlijih nijansi malo slabija pigmentacija, ali nisu lose a i svidja mi se spoj boja:)

      Delete