Friday, June 7, 2013

Mali kozmeticki shopping

U posljednje vrijeme se sopingovalo malo, kupila sam svasta jer kao svasta mi treba(: Evo par slicica a ako vas zanima recenzija detaljnija nekog proizvoda - slobodno recite. Iduce nedelje mi stize Avon narudzba, isto sam narucila razne stvarcice ukljucujuci njihovu novu laganu podlogu. Bas me zanima kakva je.

Takodje sam i ozbiljno zapocela sa vjezbanjem, umjesto obicnog secera koristim umjetne zasladjivace i preskacem svoj jutarnji kroasan sa cokoladom sto mi narocito tesko pada:(
Skinula sam DVD Jillian Michaels 30 Day Shred Level 1 za koje sam cula rijeci hvale u blogosferi. Inace vjezba traje oko 30minuta i vrlo je intezivna. Jillian imate mogucnost da gledate na TLC programu u ulozi trenera u emisiji "Biggest loser". Javim vam utiske za tridesetak dana :D
Vidjela sam i nedavno da ove vjezbe imaju i na youtube, ako se ne snalazite bas sa "skidanjem" sa torrenta.


Jillian, you are killing me:)




A na njenom sajtu mozete skinuti besplatan plan ishrane .

Nego vratimo se na kozmetiku.

Avene Micellarna- da vidim i ja sta ima u tim micelarnim :D mada mi se cini da cu je brzo potrositi, nadam se da se varam. Platila oko 18 i nesto KM u "Moja Apoteka"



Oriflame Optimals Toner za uklanjanje sminke za sve tipove koze- ne znam cijenu jer sam dobila na poklon. Cak ne vidim da je u ponudi u ovom katalogu :/








Aura Sredstvo za uklanjanje zanoktica- cca 6.35KM, nisam jos ni probala


.
Catrice Smokey Eyes set YOU DID THAT!- oko 10KM u cm-u. Odlican set! <3



Catrice Absolute Nude Paletta- 11KM, mene licno razocarala jer je pigmentacija slaba narocito svijetlijih nijansi.



Essence Eye base- samo 4KM a moze da parira Artdecu, i jos je prozirna:)

Nisam stavila svoje fotografije jer me i vrijeme i fotoaparat zezaju ali ako nekog zanima, postavicu.


p.s. Jedan mali link i apel da ako mozete donirate koju markicu i pomognete cukama i macama u Banja Luci da nadju dom . Imaju album u kojem licitiraju razne stvari pa pogledajte. Hvala <3  Udomljavanje Banja Luka

2 comments:

  1. Bas sam razmisljala o ovoj Catrice nude paleti ali ako i nije nesto, preskocit cu :) ustedila si mi novca :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uradicu swatcheve da vidis ali meni je pigmentacija bas losa iako su boje ok.:-)

      Delete