Wednesday, June 5, 2013

eFoxCity.com

Dragi moji, evo jedan nekozmeticki post. Mada znam da je blogosfera puna ovih postova o razlicitim sajtovima, odlucila sam da ovo napisem jer mislim da bi bilo odlicno da nakit koji mi poslaju dam jednoj mladoj grupi ljudi koji to stavljaju na licitaciju a novac daju za cuke i mace lutalice.

Nego, pocnimo.


 www.efoxcity.com vam stvarno nudi mnogo toga. Od vjencanica, nakita, haljina...Svidja mi se sto pretragu mozete vrsiti po kategoriji, cijeni, materijalu, velicini i sl. Cijene mogu biti izrazene u vise valuta medju kojima su USD i EU. Naravno, uvijek vam je sa desne strane online podrska i promotivni kod sa popustom od 5% koji dobijete ako se registrujete.

Haljine su na ovom linku a meni su za oko zapale slijedece:

128.19 USD




93.23USD
prelijepa koktel haljina


Standardni shipping avionom je 2.5USD. Naravno, uvijek postoje i skuplje verzije.

Jos jedan faktor odusevljenja, ne samo da imaju vjencanice koje su divne, vec ih mozete naci za manje od 100USD!:)

Sa lijeve strane se nalaze i slike koje su kupci poslali pa da vidite bolje kako izgledaju vjencanice bez doradjivanja u fotosopu.


Vjencanice ispod 100USD a moje omiljene su:






DOBRO, OVA JE VISE OD 100USD ALI JE DIVNAAAA

 

samo 98.79USD






Sitnice:
klik!





Vise nakita  na linku http://www.efoxcity.com/wholesale-jewelry.html


I za kraj haljine jeftine koje nisu za propustiti http://www.efoxcity.com/special-occasion-dresses-03/shopby/price-49-99.html































No comments:

Post a Comment