Monday, May 27, 2013

Ebay sitnice

Evo jedan nekozmeticki post dok cekam da mi stigne Bourjois cream blush u nijansi 01 Nude Velvet. Jedva cekam:-)
Ovo su neke sitnice sa ebaya koje su mi dosle naravno po smijesnim cijenama pa evo par fotografija i linkova ka sellerima.


                                              Pink slusalice za 0.99USD ili oko 1.49KM klik


Nausnice koje vise nisu dostupne:(

Prsten koji se moze naruciti u crnoj i zlatnoj boji klik za prsten

Sovice


dve boje

Majica 12.37KM

Kucica za mog psa Bellu :) klik
I, naravno, postarina je BESPLATNA :)

Do iduceg citanja.

3 comments:

  1. Slusalice su slatkeee :) ali mislim da nije besplatna postarina.
    I kad bih imala psa, kupila bih mu ovakvu kucicu, preslatka je :)

    ReplyDelete
  2. U pravu si, nije besplatna postarina ali znam da je bila kada sam ja kupovala. Sada su opet postavili te slusalice ali se placa postarina. Joj joj Kinezi:) I meni je kucica preslatka :) Bella je ne dozivljava bas:)

    ReplyDelete
  3. Prsten, sovice i majica su prekjut :)

    ReplyDelete