Saturday, May 25, 2013

Avon Truly Radiant dnevna krema SPF 15

Evo jos jedne Avon recenzije, pa mala pauza jer testiram neku kozmetiku, i to dosta korejskih brendova.

Avon Beautiful Hydration nocna krema mi je bila jedna od omiljenih krema ikada. Kada sam vidjela da izlazi iz brosure, bila sam sokirana. Jedino me utjesilo da izlazi nova linija, koja je obogacena sastavom i promjenjena dizajnom a koja eto, predstavlja neki nastavak na Beautiful Hydration. 

Na pocetku sam bila vrlo skepticna, ali odlucila sam da probam Trylu Radiant dnevnu kremu jer mi je trebala neka fina kremica ispod Misshe.

Sta Avon kazeBlistava koža - tvoj najbolji adut. Dnevena, noćna i krema za područje oko očiju njeguju i hrane kožu. Truly Radiant linija djeluje iznutra: hidratizira, hrani, revitalizira i pospješuje obnovu ćelija kože. Izvana: SPF zaštita, Optic Pearl tehnologija poboljšava čistoću tena, glatkoću te boju, nesavršenosti lica su manje vidljive odmah po nanošenju. Rezultat? Koža je zdrava i blistava

Kolicina: 50ml

Cijena: 7.90KM u trenutnom katalogu

U liniji Truly Radiant se nalazi i nocna krema, tonirana krema, gel krema za podrucje oko ociju i petominutni tretman za obnovu koze.









Sta ja kazem: Ova krema me potpuno odusevila! Koristim je i uvece i ujutro. Brzo se upija a kozu ostavlja mekom i hidratiziranom. Lako se razmazuje pa je mala kolicina dovoljna za cijelo lice. Preporucujem da je stavljate i na podrucje vrata upravo zbog zastitnog faktora. Iskreno, prije mi SPF nije puno znacio u kozmetici ali otkad mi je sestra koja je farmaceut rekla da 90% dubokih bora je izazvano ostecenjem od sunca, od tada "zahtjevam" SPF :) Miris je blag i brzo nestane, kao svedenija i ljepsa verzija mirisa od Beautiful Hydration. Svidja mi se sto ne ostavlja onaj dugotrajni osjecaj "masnoce" na licu. Probala je i moja prijateljica sa kombinovanom kozom, koja se takodje odusevila. Ne znam kako bi djelovala na masnoj kozi, ali brzo se upija tako da ne bi trebalo biti nekih problema. Ja imam vrlo suhu i osjetljivu kozu koja reaguje na sve (npr. Olay kreme me uvijek izritiraju), ali ne i sa ovom kremicom. Mislim i da je cijena od 7.90KM odlicna s obzirom da dobijete 50ml kreme koju necete tako brzo potrositi.

Pro: - hidratacija
        - SPF 15
        - cijena

Con: - nema

Ocjena: 5/5

p.s. ako ste iz Banja Luke, preporucujem vam Avon Lady Mariju koja je uvijek spremna da vam da savjete i preporuci odlicne proizvode a ne samo da preuzme narudzbu.

*Ovaj proizvod je kupljen mojim novcem i nije PR uzorak*

1 comment:

  1. hvala puno na preporuci, zadovoljstvo mi je da pomognem uvijek ako mogu :)

    ReplyDelete