Wednesday, September 11, 2013

NEW IN...

Evo jos jedan post sa nekim novim stvarcicama, ovo je jedan mini new in, jer nikako da mi stigne pola stvari. Ovih dana sam malo svrljala po CM-u, DM-u i slicnima:) evo par stvarcica a slijedi i recenzija ove dole maskare Rimmel pa cete moci procitati da li me je odusevila ili ne.









Oriflame Honey&Milk Scrub- jedan od rijetkih Oriflame proizvoda koji su dobri, taj brend i ja jednostavno ne mozemo naci zajednicki jezik. Ne mogu reci da je ista bolji od drugih pilinga jer iskreno svaki piling mi je isti. Oriflame Feet up krema za stopala- za sada vrlo dobra. Ulje cajevca, kupljeno u Dm-u za oko 5KM. Citala sam mnogo o tome kako je dobro za kozu pa moram isprobati, mada je miris grozan. Zamislite miris mente i pomnozite sa hiljadu. Sinusi su mi se odmah procepili :) .Balea lip balm sensitive- omiljeni lip balm. Catrice Lip Infusion Lipstain- katastroga, lako se skida, tesko stavlja a isusivanje ogromno. Bourjois Sweet kiss lipstick in 52 Brune - iskroistila akciju u CM-u i izlazak iz asortimana, platila ga 10KM. Nazalost, zalim i tih 10KM, jer je pretaman za mene i isusuje usne nenormalno, a sto je najgore od svega, ne mogu ga naci:) Ovo je bila jedna od onih -neznamstamibi- kupovina. Essence ruz u nijansi Flattering Nude- jedna apsolutno divna nude nijansa, izmedju smedje i pomalo roze, apsolutno nadogradiva i sto je najvaznije uopste ne isusuje usne a cijena je bila bizarno mala, uglavnom ne vise od 5KM. Essence I love stage baza za sjene- eto, kad toliko citam u blogosferi o ovome, moram i ja probati:). Rimmel Accelerator Maskara- slijedi recenzija. Catrice Camouflage- jos jedna kamuflazica, da imam u rezervi, dok je 4,5KM, mada bih za nju dala i mnooogo vise. Ricinusovo ulje- zaista odlicna stvar za rast trepavica i obrva. I last but not least- Avon Vitale Under eye kremica- ne cin cuda ali je dovoljna dobra da malo zategne fine linije ispod ociju i sprijeci uvlacenje korektora i bb kreme u linije. Vec drugo pakovanje ove kremice. 

5 comments:

  1. S obzirom na "neznamštamibi" kupovinu,ovo i nije tako loše jer koliko sam primijetila ima više stvari sa kojim si zadovoljna,nego ovih drugih,što je opet dobro ;) Ja ću da iskušam svoju sreću sa ovim uljem čajevca,isto sam čula,pa da probam...uprkos "žestoko neprihvatljivom mirisu" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azra, ne moze se reci da je miris los ali je dosta intezivan:) A ulje svakako preporucujem, pogotovo iz DM-a jer je doslo skroz zatvoreno u kutiji, tako da nema sanse da je iko otvarao, a vjerujte to se cesto desava:)

      Delete
  2. Imala sam kremu iz Oriflame iz ove kolekcije i veoma brzo je miris dosadio, a ni ja nisam ljubitelj Oriflame proizvoda. Nešto i može proći ali... Probala sam ricinusovo ulje za trepavice samo jednom i nikad više. Iako sam samo malo nanijela i na vrhove, toliko su suza isplakale moje oči :D

    ReplyDelete
  3. hhahaha jadne okice:) Ja stavljam na obrve, na trepavice se ne usudim mada moja sestra stavlja i ne smeta joj uopste:)

    ReplyDelete
  4. Sve u svemu,ima tu i proizvoda sa kojima ste zadovoljni a ja bi voljela da probam Avon Vitale Under Eye kremicu i Essence ruz u nijansi Flattering Nude,svidja mi se kako je opisan a ima tu i znatiželje sa moje strane...mada su neki proizvodi iz Oriflame za mene OK,ali navedene nisam koristila.

    ReplyDelete