Wednesday, September 11, 2013

Rimmel Lash Accelerator endless maskara

Posto sam jos uvijek u potrazi sa dobrom maskarom, ne trazim da je savrsena, jedino jos Rimmelove maskare nisam probala. Ova mi je privukla paznju nedavno u CM-u. Platila sam je oko 10KM.

Sta kaze Rimmel-
 Our first ultra lengthening mascara that defies the laws of lash length!
- Length that defies limits
- Formula with Micro-Fibres
- Instant wow: Extends lashes by up to 99%
- Lash-catching brush grabs every lash for perfect separation.  No clumps!







Zaista sam ovom maskarom pozitivno iznenadjenja, iako mi nije dala neki pretjeran volumen. Ispod su slike, trepavice nisam uvijala. Maskara zaista dugo traje, ne trusi se uopste. Stavila sam je ujutro, nosila cijeli dan, isla u kino, gledala komediju od koje sam se toliko smijala da su mi suze isle, dosla kuci- maskara ista. Nije je bas lako skinuti sa ociju, treba dosta trljanja micelarnom  ali na to valjda moramo pristati ako necemo da nestane u toku nosenja. Brzo se susi na trepavicama pa ako hocete dodatne slojeve stavite ih sto brze. Cetkica je gumena, pomalo se smanjuje prema vrhu maskare.
Meni je za sada, jedna od omiljenih drugstore maskara. Iako Essence I love extreme daje vise volumena, ipak se na meni bas bas trusi sto mi ne odgovara zbog sociva. Jos imam da probam par maskara ali ova je za sada jedna od omiljenih, posebno odnos cijena-kvalitet.
BEZ MASKARE

JEDAN SLOJ

Kako vam se cini ova maskara?

7 comments:

  1. U bas je lepa. Ja ne volim toliko maskare koje daju ogromni volumen, ovakve maskare mi daju prirodniji izgled. Svidja mi se :)

    ReplyDelete
  2. Izgleda super...moraću je isprobati ;) znači,Rimmel je na redu :)

    ReplyDelete
  3. Čula sam da je dobra, ali sam ja nešto skeptična prema Rimmelovim makarama :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neira, i ja sam bila ali posto su mi njihovi eyelineri odlicni, odlucih da probam i maskaru:) Jos nije stigao paketic?:)

      Delete
  4. Fino izgleda, probala bih je, meni su Rimmel maskare obično dobre :)

    ReplyDelete