Tuesday, September 17, 2013

50 facts about me :)

Da, da... 50 facts, iako sam u blogosferi rekla da cu uzeti 25 ali ajde, da ne kvarim tag:) 

Pa krenimo:

1. U znaku i podznaku sam Lav
2. Prezirem zimu
3. Uvijek mi je hladno
4. Omiljena boja mi je tamno plava
5. Posjedujem sve moguce i nemoguce vezano za Tolkiena :)
6. Nosim sociva
7. Nikad nemam duge nokte niti ih lakiram
8. Najgori odjevni predmet mi je trenerka
9. Imam psa Bellu (2 god.), kovrdzavi bichon 

Bella:)

10.Svaki dan pojedem BAR jednu cokoladicu
11. Niska sam ali ne volim stikle
12. Imam stariju sestru
13.Ne volim biti u velikim grupama ljudi
14. Obozavam filmove
15. Stidljiva sam
16. Tri puta sam bila u bolnici
17. Alergicna sam na ambroziju, mrzim je!
18. Nikad ne citam novine, samo gledam slike jer "nemam zivaca"
19. Cesto mi se spava zbog niskog pritiska:)
20.Ucim naglas
21. Telefon mi je cesto na silent mode, ne znam ni ja zasto
22. Volim peglati odjecu
23. Zelim tetovazu ali se ne usudjujem istetovirati
24. Ne gledam Dnevnik jer me previse opterecuje
25. Obozavam sve zivotinjice i djecu <3
26. Mrzim se fotografisati i rijetko cete pronaci vise mojih slika 
27. Omiljeno jelo mi je Karadjordjeva snicla , njam njam njam
28. Vec dve godine planiram da smrsam
29. Svi misle da imam dosta manje kilograma nego sto zaista imam hihihi
30. Nikad nisam bila u Sarajevu, a zelim





31. Vjernik sam ali sve u granicama normale
32. Nikada se ne svadjam sa ljudima, samo ih ignorisem
33. Ne znam voziti biciklo ali znam auto:)
34. Studiram srpski jezik i knjizevnost
35. Omiljeni pisac mi je Milos Crnjanski
36. Nikad ne nosim majice na bretele
37. Mrzim cvijece jer mi smeta miris svakog cvijeca
38. Ne znam pjevati, ali uopste
39. Veoma sam optimisticna
40. Moja sestra mi je dala ime po nekoj svojoj drugarici Tamari:)
41. Imam strah od ronjenja
42. Nikad ne jedem kolace i torte
43. Ne pijem alkohol i ne pusim ali pijem kafu:)
44. Obozavam mjuzikle





45. Kad sam bila mala, moja sestra se voljela praviti da je mrtva i tako me plasila. Shame on her!
46. Nikad necu shvatiti neljubazne ljude
47. Nikad nisam zaodovoljna sa svojim obrvama
48. Imam neopisivo puno strpljenja za cekanje u redu (opstina, kod doktore, ...)
49. Uvijek povracam kad putujem
50. Imam previse crne odjece

eto!:)





10 comments:

  1. Pa eto, nagurala si na 50.:-D Mogu ti reći da imamo dosta zajedničkog, a i totalnih suprotnosti...To valjda tako treba :-D

    ReplyDelete
  2. Imamo toliko sličnosti ali u nekim stvarima prava suprotnost. A moram i napisati šta xD: nikad nemam duge nokte, čokolada je obavezna jer sve što je bez čokolade nije slatkiš, neee volim štikle nisam nosila ni na maturalnoj ni na apsolventskoj večeri, telefon je uvijek samo na vibraciji, mrzim se slikati, nikad ne nosim majice na bretele, ne pijem ne pušim :D Ali, ja strašno volim sve što se čita, novine, knjige, ma sve dolazi u obzir i upravo mi to veeeoma pomaže u poslu dok ne volim filmove. Ne voliš trenerku? Auuu, pa tako su udobne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja obozavam knjige ali ne i novine:) a trenerke su mi nekako cudne, nedefinisane. Mama me cesto galami jer nosim farmerke po stanu:))))

      Delete
  3. Jao,ne mogu da vjerujem koliko sličnosti imamo,počev od Lav znaka,pa do dna skoro ;) osim što jedem torte i kolače i nemam strah od ronjenja već od visine i tako,ima još par razlika,ali jako puno sličnosti,rekla bi 35 možda :) sve u svemu,jako si pozitivna osoba ;) a ove razlike od nas te čine posebnom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mi Lavovi smo posebni :P Salim se, naravno, ali hvala Vam na tako lijepim rijecima.

      Delete
  4. Ih, svih 50 pročitah začas, uopšte nije bilo mnogo :) Nasmejalo me to za sestru kako se pravila mrtva :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glavna joj je atrakcija bila da mene zeza, ali valjda je to tako sa starijim sestrama:)

      Delete
  5. Divno napisano...vidim da dosta sličnosti postoji izmedju navedenog i ostalih žena ovdje,što je i dobro jer ovih 50 smatram pozitivnim,ma znala sam ja da smo mi žene u svemu OK i cool ;) samo što nas drugi ne razumiju,najčešće muški dio populacije :) I ja se ovdje pronalazim u većoj polovici napisanih odgovora i drago mi je zbog toga ;)

    ReplyDelete