Wednesday, September 18, 2013

Mini post: Avon True Color Quad in Stone Taupes

Bas sam bila uzbudjena prije nego sto ce ove sjene doci. Zasto? Jer mi se uopste nisu svidjale njihove standardne palete sa 4 sjene. Imala sam Mocha Latte nijansu ali jednostavno, nista mi se tu nije svidjalo. Necu puno pametovati i reci cu samo da je nova formula po meni mnoooogo bolja, sjene su zaista svilenkaste, pigmentacija dobra a sa bazom su jos bolje. Ono sto mi se svidja jeste nadogradivost ovih sjena, pa npr. sjena br. 2 koja se cini roza na pocetku, uz nadogradnju boje, poprimi potpuno smedju nijansu sa mrvicom roze. "Stone Taupes" nijansa mi je posebno znaimljiva i vrlo je tesko vjerno prikazati na swatchu. To je to. Ispod su slike, sa sjenama sam vrlo zadovoljna, a svakako preporucujem da ih kupite jer po promotivnoj cijeni od 10,90KM svakako se isplate. Ja cu definitivno naruciti bar jos jednu nijansu a jedva cekam da probam i ruzeve i ostale proizvode sa novom formulom.










Kako se vama cine nove Avon sjene? 








8 comments:

  1. Ja sam se razmišljala između Moca Latte (sa novom formulom) i ove i izbor je pao na prvu. Mogu reći da sam oduševljena, pogotvoo jer sam napokon našla savršenu sjenu za svoje obrve.
    Interesuje me samo jesu li ove tri nijanse mat? Ako jesu,naručujem odmah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neira, ja jos tragam za nijansom za obrve i ne cini mi se da cu je ikad naci:) Jesu mat a i ova pod brojem 2 nem pretjerano shimmera.

      Delete
    2. E super, kupujem je definitivno :D
      Kad su mi bile tamnije obrve koristila sam Rimmelovu 033 Dusk, a sad kad su svjetlije koristim svijetlo smeđu iz Moca Latte :)

      Delete
  2. Divna kombinacija boja, još ako su bolje od starih biće super :)

    ReplyDelete
  3. Mocha Latte u starom pakovanju imam i meni su dobre :) Ona najsvijetlija je daaavno nestala dok ostale još nisu ni do pola potrošene. Sviđaju mi se ove tvoje ali mislim da trebam reći dosta nijansama kao što su ove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha i ja sam mislila da je dosta ali eto:) nazalost, ne stoje mi svakakve nijanse pa se uvijek drzim ovih "provjerenih"

      Delete
  4. Čini se super,a naročito zbog lako načina postizanja odgovarajuće boje,što sa drugim sjenama i nije tako moguće ako se miješaju i onda je jako teško postići željenu nijansu.

    ReplyDelete