Wednesday, September 25, 2013

Bourjois Healthy Mix Serum review

Kako stize hladnije vrijeme, moja koza lica je sve vise suha i nazalost vise nema stavljanje Missha BB kreme:( Inace zimi ne stavljam Misshu jer mi koza bude previse suha, cak i kad stavim hidratantnu kremu. Narucila sam par tecnih pudera za testiranje ali nisu jos dosli niti znam kad ce pa mi je hitno trebao neki i prvi mi je pao na pamet Bourjois jer jedino oni od dostupnih drogerijskih brendova imaju OK nijanse. Pa predjimo na recenziju ovog pudera koji koristim vec cca 2 sedmice.






Bourjois o Healthy Mix serumu-

HEALTHY MIX SERUM FOUNDATION

16 HOUR RADIANCE BOOSTER*
EVEN & REVIVED COMPLEXION

Give your skin a radiance boost with Bourjois’ Healthy Mix Serum Gel foundation – made from a vitamin-rich fruit therapy formula for an even complexion and an instant anti-fatigue result!
Its fresh and instant blending gel texture blends and glides onto the skin for an even, natural finish with no mask effect. Imperfections are erased, signs of fatigue are smoothed and the skin’s radiance is boosted for up to 16 hours*.
Made from an instant anti-fatigue vitamin-rich fruit therapy formula with litchi, goji berries and pomegranates.
Available in 6 radiance-boosting shades.

Evo odmah prvi problem, dostupno je 6 nijansi a kod nas samo 3-4 u zavisnosti gdje kupujte. Ja sam uzela nijansu 52 Vanilla koja mi se cini jeste malo svijetlija od iste nijanse kod Healthy Mixa. Ova nijansa mi odgovara ali mislim da bi nijansa 51 Light Vanilla, koja naravno kod nas nije dostupna, bila cist pogodak. Nijansa ide na zuto, sto je vec karakteristicno za Bourjois pudere. Na meni nije oksidirala, za razliku od "regularnog" Healthy Mixa kod kojeg mi se to redovno desavalo. Tekstura je odlicna, nije ni previse gusta ni rijetka. Savrseno "sjeda" na kozu ali ne preporucujem dva sloja, jer bar na meni onda izgleda previse cakey. Nanosim ga nekad RT cetkom a nekad prstima, mada mi je lakse prstima izblendati i postici prirodniji izgled. Prekrivanje je vrlo slabo do umjereno. Recimo da Missha vise prekriva. Nema zastitnog faktora, sto jeste mali minus. Miris iskreno ne osjetim uopste, mozda malo kada bih skroz ugurala nos u puder :). Ono sto je definitivno odlicno kod ovog pudera jeste da ne istice suha podrucja na mom licu i da ne oksidira mada mu trajnost nije jaca strana- na meni izdrzi 3-4 sata. U bocici dodje vec stndardnih 30ml, sa pumpicom (pumpice su zakon!) i kod nas kosta 26KM u CM-u(oko 13 evra).

A) Dnevna svjetlost

B) Umjetno osvjetljenje

A)2

B)2

Sumiranje: Ovaj puder je prije svega za osobe sa suhom/normalnom kozom kojima ne treba dobro prekrivanje. Treba uzeti u obzir ogranicenost nijansi i nedostatak SPF-a. Ako imate kombinovanu/masnu kozu, zaobidjite ga. Kombinovana koza bi mogla tolerisati ovaj puder uz dodatnu paznju na podrucju T zone. Mislim da cu opet uzeti ovaj puder ali ne u nasim marketima jer nijansu 51 mogu naruciti sa Ebay UK stranice po istoj ili cak manjoj cijeni.

Vase misljenje o Bourjois puderima?

11 comments:

  1. Imam ovaj puder, i imam mesovitu i masnu kozu ali ga i dalje obozavam. Ja svakak osvaki puder moram da setujem nekim puderom u kamenu, barem u T zoni ako ne i svuda. Tako da mi je obaj super ako to uzmem u obzir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je, samo moram zbaviti malo svijetliju nijansu:) Bas mi je drago da ti odgovara:)

      Delete
  2. I meni bi trebala onda svjetlija nijansa i s obzirom na mješoviti tip kože moralo bi se to srediti kamenim puderom,da izgleda OK ;)

    ReplyDelete
  3. Meni čim nema prekrivanje, nema ni smislila kupovati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima smisla ako nemas sta prekriti :D Meni puder sluzi samo za davanje svjezine i malo ujednacenosti :D

      Delete
  4. Ili ga voliš ili ga mrziš :D dok sam bila na pilulama i lice mi nije divljalo bio mi je super iako mu prekrivanje nije jača strana lijepo je ujednačavao ten i davao neki zdravi sjaj. Zbilja je odličan ko nema prezahtjevnu kožu ili ne treba prekrivanje. Nažalost, proteklih godinu dana ne mogu ni da pomislim puder bez srednjeg do jakog prekrivanja :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majo, saosjecam se sa tobom. Imam sestru koja ima isti problem. I ona kao i ti obozava Max Factor FF :)

      Delete
  5. Kupila sam ga mami pošto je zaista fin za osobe sa suvom kožom, čak i u godinama :)

    ReplyDelete