Friday, October 4, 2013

NEW IN + darivanje

U posljednje vrijeme sam bila bas zauzeta ali morala sam uhvatiti vremena da bar poslikam par stvarcica koje su mi stigle od ELF-a. Prvo moram reci da je nas par blogerki organizovalo beauty swap, tako da jedva cekam da posaljem svoj paket a i da primim paketic od nekog :) Nije stvar u tom paketu, vec u iznenadjenju:) Nego, da predjemo na ELF sitnice.


ELF Under eye concealer & Highlighter u nijansi Light-----> Za sada se cini super, mada bih voljela da je highlighter malo "jaci". Ne u smislu da se vidi na meni sa 100metara ali jednostavno, cini mi se da je primjetan samo 2%







ELF Mineral Infused Mascara----> odusevila me, lako se skida, ne trusi se a volumen super!







ELF Stipple brush----> prva reakcija je bila- "Totalno je drugacija od RT bockalice". I jeste, mnogo je meksa i gusca i za razliku od RT bockalice, cini se dobrom.










ELF Hypershine gloss u nijansama Fairy i Joy----> odlicna tekstura a miris divan mada vrlo intezivan:)

I sitnica koju mi je iHerb poslao, kao i uvijek :)










Mua Gel eyeliner u nijansi On move----> osvojen na nagradnoj igri, za sada odlican. Jedna lijepa tamnosmedja boja sa malo shimmera.






Oriflame set za manikir----> iako mrzim Oriflame, morala sam nesto naruciti. Znate onaj osjecaj kad vam dobra drugarica da katalog a vas sramota da ne uzmete nista? E pa mene uhvati taj osjecaj:) Ovi lakovi nisu losi ali nisu ni najbolji.





Eveline lak, Rexona antiperspirant i Avon Extra Lasting skidac sminke----> Eveline lak je fin ali ima plavkast odsjaj, Rexona- uvijek moj prvi izbor i novi skidac koji nije los ali nije nista bolji od moje micelarne.

DARIVANJE! :)

Mali poklon je ELF ALL OVER STICK u nijansi Pink Lemonade. Vise informacija na FB stranici bloga Makeupforbreakfast Blog

No comments:

Post a Comment