Saturday, October 12, 2013

What's in my bag???...

Ideju za ovaj post sam preuzela od Maje, ali bas kao i njoj, i meni je trebalo dugo da ga napisem. Stalno citam ove postove kod drugih blogera, jer jbg znatizelja radi svoje:) U mojoj torbi mozete naci svasta i ponekad mi nedostaje vrijeme kad sam nosila samo novcanik i mobilni. Doduse, tada su mobilni telefoni bili normalni pa su mogli stati u dzep a danas mi jedva stane u malu torbicu.
Veeeeeliki sam zavisnik od torbi i stalno ih mjenjam i uvijek imam osjecaj da mi treba jos. Kada jednu torbu "iznosam" vise joj se ne vracam :)
U posljednje vrijeme najcesce nosim ovu Carpisa torbu iz Custo kolekcije. Uspjela sam ugrabiti dve iz te kolekcije i obozavam ih <3
Dodala sam sliku sa interneta jer vjernije prikaze torbu nego moji pokusaji fotkanja.

A unutra>>>> Novcanik i obavezni crni neseser od Oriflame-a u kojem drzim maramice, od sminke najcesce samo par sjajeva, Avon, ELF i Essence jer nemam naviku da nosim kozmetiku sa sobom, te jedan mini Avon sprej (mislim da je krajnje vrijeme da kupim Travalo), kremu za ruke, Essence ogledalce i cesalj u jednom te mini Carpisa kutijica za tablete, koju obozavam:)  Novcanik je bas star ali mi je mnogo drag. Narucila sam jedan sa ebay-a ali cekam ga, evo vec 30ak dana.




 Rokovnik za zapise na faksu, index, mobilni, obaveznu futrolu za mobilni i slusalice. Flasica sa vodom je uvijek u torbi ali nju kupim u kiosku kod autobuske pa je bacim u povratku kuci, tako da sada nemam nijednu da prilozim kao "dokaz" :P I u posljednje vrijeme sve cesce tablet jer mi je lakse sa njim upravljati nego sa mobilnim koji je poprilicno "nestabilan" i cesto mu padne sistem. Nosim i USB stick jer sam se jednom "oprzila". Trebao mi je USB a nisam ga imala.










Ovo su samo osnovne stvari u mojoj torbi. Moze ih biti vise ali nikako manje od ovog :D

Sta se nalazi u vasoj torbi?
:*

11 comments:

  1. Wow,prva pišem i sretna sam zbog toga :) Prije svega,pohvale za torbu...prelijepa je :) Odličan izbor ;) Ja u svojoj,kao i svaka žena mislim,nosim slične stvari...tu je novčanik koji je takodje nešto stariji ali volim ga jer je poklon a sada već i navika :) zatim neseser u kojem je obavezno ogledalce,maskara,sjaj ili labelo za usne,puder u kamenu,mali češalj i mini deo stick i parfem...ali i van njega se nadje kozmetičkih stvari :) Završila sam fax pa index nije više tako često u torbi kao ranije...ali tu je mobitel,ponekad boca sa vodom,neki magazin,uglavnom....raznovrsni sadržaj čini moju torbu a često tu ima više toga nego što zapravo treba,ali za svaki slučaj :) Ne bi mi bile žene kad torba ne bi bila mala za naše stvari bez obzira na njenu veličinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Azra:) Sad kad vidim sta ostali nose, ovo moje nije tako puno:)

      Delete
  2. Pa je l' to samo ja vučem parfeme i dezodoranse i ostalo? :D Ajme... moraću poslikati i sadržaj torbe "za fax" sad kad krenu predavanja da vidie od čega su mi ruke ovako jake :P

    Crni neseser izgleda skroz praktično i prostrano, a Carpisa torba je preslatka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah bolje nemoj :P i ja bi nosila parfeme, da nemam los dogadjaj u kome mi je pukao parfem i otisao po svemu:)

      Delete
  3. Minimalne stvarčice i ono što je baš potrebno, ne pretjeruješ :) Ja često ubacim u torbu i što mi treba i što mi ne treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, lakse mi kad cujem da ovaj moj sastav nije los:)

      Delete
  4. Solidan broj predmeta hehe :) i kod mene je bilo ovih sveskica i index dok nisam fax zavrsila, sad mi je torba napunjena osnovnim stvarima - novcanik, mobitel, maramice, kljucevi i jedan neseser sa sitnom kozmetikom i sl.

    ReplyDelete
  5. Ih, otkad se ja kanim da snimim ovaj video, ali nikako da stignem :(
    obožavam ovakve postove, baš sam mahaluša :P

    ReplyDelete
  6. Hello :) pratim vaš blog neko vrijeme .. strasti imaju zajedničko i zbog toga sam naći to stvarno zanimljivo! :) Ako ste zainteresirani sam i otvorio blog tjedan mog gdje sam razgovarati o mojoj strasti, kao što su make-up, kosu, moda i shopping, putovanja (uskoro da ode u Ameriku), ako želite možete posjetiti stranicu www.annagiacomelli.blogspot.com
    lijep blog ionako :)
    Žao mi je za sve pravopisne greške su talijanski ahahahah
    Pozdrav, vidimo se uskoro :)

    ReplyDelete