Thursday, October 17, 2013

Beauty swap

Nedavno smo se u nasoj grupici odlucile za jedan beauty swap medju blogerkama. Prijavile smo se nas cetiri, a Neira je bila "mozak operacije" :) I dok zeljno iscekujem da moj paket stigne Azri, meni je stigao paket od Amne i zaista sam cijeli dan odusevljena:)


Prvo, bila su dva ova Milka keksica ali jedan je vec pojeden -shame on me- .Tu je bila i jednokratna Schwarzkopf maska za kosu Gliss Kur koju sam vec iskoristila. Znam da se sad pitate- "Sta je s ovom curom?" Strpljenje mi nije jaca strana :)










Zatim divno ali apsolutno divno Baleino LE mlijeko za tijelo sa bademom, koje je tako hranjivo za moju suhu kozu a miris je divan. Ne dam ukucanima da ga koriste <3 Lush sapun "Honey, I washed the kids"- prvo, da izrazim iskrenu srecu na ovom sapunu, hvala punoooo Amna jer mi nemamo Lush u BL. I da istaknem, kako je sapun divan. Mirisom i izgledom je za pojesti a koza je poslije tako mekana da samo idem po kuci i njuskam se :) Glavni sastojci su: sojino mlijeko, medeni sac sa uljem gardenije. Cijedjeno ulje kokosa koje tek planiram isprobati ali posto sam vidjela da se smije uzimati i oralno, nije iskljuceno da ga pojedem:) Essence set za obrve, Essence sjenu u nijansi Peppermint Ice cream i Essence lip balm, te Balea Mango + Aloe Vera maska za kosu- sestra je ukrala:)












Draga Amna, hvala ti na poklonima, bolje ne bih ni sama izabrala :*** Jedva cekam da ih sve testiram!

12 comments:

  1. Sapun je skrooz simpatičan :) Kokosovo ulje planiram kupiti, primamljivo je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas se cini dobro, ima toliko namjena da ne znam kako da ga koristim:)

      Delete
  2. Od svega si postigla da sam ja gladna i da mi se jede slatko :D a nemam u kuci nista :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ako ti ista znaci, meni se stalno jede slatko:)

      Delete
  3. Sve je odlično,ali došla sam na ovaj post kad sam vidjela na fb da slika koja viri nije uobičajna i obično kozmetička nego liči na nešto iz Milka kuće i proizvoda hehe...definitvno,svi padamo na slatko :) a inače,ovo vam je super ideja i prelijepo iznenadjenje :)

    ReplyDelete
  4. Bas mi je drago da ti se svidja ^_^

    ReplyDelete
  5. great stuff! I love the Milka cookies :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks! what would a person do without chocolate, right? :D

      Delete