Friday, January 31, 2014

Eucerin Aquaporin Active SPF 15 + UVA- recenzija




Evo jos jednog teskog posta za mene jer smatram da je vrlo tesko odraditi recenziju preparativne kozmetike. Svacija koza je drugacija i nikad ne mozemo sa sigurnoscu tvrditi sta ce nekome odgovarati a sta nece.







Za pocetak, moja koza je suha sa normalnom T-zonom. Zimi su suhi dijelovi narocito istaknuti a ljeti manje. Da li je osjetljiva ili ne- ne mogu da definisem. Na mnoge stvari nisam imala reakciju ( a ocekivala sam), a na jedan obicni Balea gel za ciscenje, koji je za sve tipove koze, dobijem groznu reakciju. To je ta raznolikost.

Ipak, ako smatrate da vam koza treba dodatne hidratacije, nastavite citati.









Eucerin Aquaporin dolazi u bocici od 40ml po cijeni od 30-35KM (u zavisnoti od apoteke). Cijena nije mala, ali s obzirom na vrlo malu kolicinu koja je potrebna za cijelo lice, svakako se isplati.

Sta Eucerin kaze:

Osobine proizvoda:
  • UVA/UVB zaštita.
  • Prikladna i za osjetljivu kožu.
  • Brzo se upija.
  • Testirana na osjetljivoj koži.
  • Nije komedogena.
  • Klinička i dermatološka istraživanja potvrđuju: Vrlo dobra učinkovitost i dobra podnošljivost na koži, čak i na osjetljivoj koži i koži oko očiju.
Upotreba:
  • Nakon čišćenja nanijeti ujutro i/ili na večer nježno masirajući lice, vrat i dekolte. Izbjegavati kontakt s očima.
Sastojci:

Aqua, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Octocrylene, Alcohol Denat., Glyceryl Glucoside, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Tocopherol, Tapioca Starch, 1,2-Hexanediol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Sodium Citrate, Citric Acid, Trisodium EDTA, Cyclomethicone, Ethylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Parfum.n, Ethylparaben.


Aquaporin porodica ima III kreme u svojoj ponudi:

Aquaporin ACTIV Light- za normalnu i mjesovitu kozu

Aquaporin ACTIVE Rich- za suhu i osjetljivu kozu

Aquaporin ACTIVE SPF15 + UVA- za sve tipove koze

Moja je ova zadnja. Ono sto moram reci da je ova krema vrlo lagana, brzo se upija i na kozi ostavlja divan osjecaj hidratacije, bez "tezine". Zaista i jeste odlicna podloga za makeup, jer puder ljepse "sjeda" na kozu poslije nje. Tekstura je vrlo lagana i lako se razmazuje, potrebna je bas mala kolicina za cijelo lice. Miris je vrlo blag i ugodan, te brzo nestane. Da prodire u dublje slojeve epidermisa lako je primjetiti, jer za razliku od mnogih krema koje samo zaglade "suha mjesta", Eucerin ih definitvno i njeguje jer sam primjetila pomak u smanjenju suhih i osjetljivih mjesta na licu. Iako sam vjerna Avene kozmetici, moram priznati da je ova krema dosta bolja od Avene Cold cream. Daleko od toga da je Cold cream losa krema, ali zna zaista biti dosta masna i teska, cak i za mene koja imam suhu koza. Tako da Eucerin mi spada u svakodnevnu njegu a Avene stavljam pred spavanje u sto tanjem sloju i to ne svaki dan. Uz sve to, ova krema nije komedogena, ima SPF 15 i UVA zastitu, ne moze bolje:) A uz ostale dvije kreme, svako moze naci odgovarajucu za svoj tip koze. Uglavnom, od mene velika preporuka!










Koristite li ista od Eucerina?

14 comments:

  1. Imala sam tester ove kreme i malo me je peckala, što mi je čudno jer je namenjena osetljivijoj koži. :/

    ReplyDelete
  2. Ne koristim ništa od Eucerina, ali ova mi se krema čini super, jedino me ta cijena sprječava da je probam , al možda i nekako pređem preko toga :-) E.

    ReplyDelete
  3. Ja sam iz ove linije probala smao okoloocnu koja mi je bila super. a bas bih probala ili ovu ili onu za mesovitu kozu.

    ReplyDelete
  4. Meni bi trebala jedna za mješovitu kožu jer imam masniju T zonu od ostatka lica,a inače Eucerin ima jako dobre proizvode,jedne od boljih.

    ReplyDelete
  5. imala sam light verziju i super mi je bila, skoro sve što sam probala od Eucerina mi je odgovaralo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mi je prvi proizvod od Eucerina i bas je dobar. Drago mi je da i tebi odgovara:)

      Delete
  6. Eucerin je odlican brend i ova kremica zaista jeste odlicna no Avene Cold Cream nikada nisam dozivljavala niti koristila kao pravu kremu - preko cijelog lica. Ja je koristim lokalizirano, gdje imam suhocu ili perutanje koze lica. No, moja je koza svakako mjesovita tako da su njene potrebe vidno drugacije od potreba suhe koze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je sestra odmah rekla da Avene stavljam na suha mjesta ali eto, ja sam poslusala farmaceutkinju iz apoteke i stavljala na cijelo lice. Iako je moja koza bas suha, opet Cold cream nije za za svakodnevno stavljanje na lice. Ali tu je Eucerin:)

      Delete