Friday, January 24, 2014

New in #3

Evo, napokon mala pauza izmedju ispita pa da iskoristim priliku da iskucam ovu listu noviteta. U zadnje vrijeme nista ne stizem, ovaj post mi je bio u pripremi vec ranije pa je ostalo samo malo editovanje za njega. Ono sto me pogotovo frustrira je moj Sony fotoaparat sa kojim je zaista tesko raditi. Medjutim, novi fotoaparat mogu planirati tek u julu. Do tada sam odlucila da pomognem sebi i narucim lightbox, koja stvarno radi cuda od fotografija. Nego, vratimo se na post. Obecala sam sebi da cu 2014. godinu iskoristiti vise da se fokusiram na vjezbanje i na kupovinu odjece i tehnike, radije nego kozmetike. Za sada mi ide veoma lose, ali trudim se:) Swatchevi su na dnu posta.


Dekorativa



















Jedna od prvih stvari koje sam nabavila bili su ovi Farmasi foundation stickovi koji mi sluze za konturisanje u nijansama 01 i 08. Bili su vrlo jeftini i bas sam zadovoljna sa njima, ali navodno su ih povukli iz prodaje. Why????? Uzivacu dok ih imam:)

Kupovina lakova je bila skromna zadnja dva mjeseca pa su tu samo Misslyn ljubicasti lak 252  i Essence sljokice "Only purple matters".

Kupila sam opet i Avon Gel liner u crnoj boji za koji sam slusala da je odlican i postojan. Nazalost, meni se nije tako pokazao. p.s. zaboravila sam ga uslikati :)
Otisla sam da pogledam i snizenje Artdeco kozmetike u CM-u ali nista nije ostavilo utisak na mene jer Artdeco i ja nismo bas na "ti". Kupila sam samo dva pakovanja Mineralnog korektora. Ne znam zasto dva, ali to mi je u posljednje vrijeme neki "fazon" da sve kupujem duplo. Sigurno neka nova OC radnja:)

Usput sam ugrabila i Catrice Highlighter koji je bio snizen na nevjerovatne 3KM! Nikako ali nikako nisam mogla da "uhvatim" pravu boju Catrice highlightera te koga zanimaju slike, evo link za blog cure koja je zaista vjerno prikazala boju. Treba mi novi fotoaparat, ASAP!
Od ruzeva tu su Avon "Blush nude", Essence "Natural beauty"  i Oriflame "Red ovation". Tek na swatchu vidim koliko su Avon i Essence ruz slicni.
Tu je i Oriflame maskara Wonderlash, druga po redu, igrom slucaja vec jednu dobila od drugarice. To je njihova najprodavanija maskara a meni je katastrofa. Uzela sam i novi Oriflame puder Perfect Fusion u nijansi Ivory koji se pokazao kao vrlo dobar  pa ce biti uskoro i recenzija. Hvala Bogu da je mene odusevilo nesto do Oriflame-a.



Preparativa






Od kremica sam kupila Avene Cold cream. Zatim Mixa micelarnu koju obozavam. Tu je i Eucerin Aqua porin koji mi se cini bolji od Avene, ali necu nista da kazem dok ga dobro ne istestiram.Tu su i Balea gel za ciscenje koji ste vidjeli u postu o mojoj njezi koze. Oriflame Milk and Honey krema za ruke koja je po meni osrednjeg kvaliteta, nista ni pretjerano lose ni pretjerano dobra. Swedish Spa tusiralicu koja je sasvim blaga prema mojoj suhoj kozi. Jedan Oriflame balzam koji da bas neku finu boju usnama, njeguje a miris je prelijep.

Tu je i Batiste sampon XXL Volume, koji sam prvi put probala i zaista vidim cemu odusevljenost tim proizvodom. Prije su mi moji Girlz Only samponi bili super, ali kad probate Batiste- there is no going back.
Posto mi je Klorane sampon dosadio, kupila sam ovaj Himalaya Herbals i super mi je. Ovo je vec druga bocica.

Bilo je tu jos sitnica, koje po meni nisu vrijedne pomena. Uspjela sam sebi ugrabiti i Avon miris "Slip into...Daring" koji su povukli. Ne znam zasto, meni je divaaaan <3  I na kraju, napokon se rijesih groznog Prestigio tableta i kupih novi Asus Nexus. Tacno se odmaram od blokiranja i bagovanja koje mi je Prestigio "pruzio".





SWATCHEVI


Farmasi stickovi u nijansi 01 i 08

Nijanse ruzeva

Oriflame Wonderlash maskara
Oriflame Perfect Fusion puder u nijansi Ivory

21 comments:

  1. Moram i ja kupiti Mixa micelarnu,uvijek odgađam.I gdje si kupila Batiste šampon ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batiste sampon ima u jednoj apoteci u Banjaluci. Snow kaze da ih ima i u ostalim apotekama u BL ali ja sam ih vidjala samo u toj jednoj.

      Delete
    2. Baš ću provjeriti apoteke u mom gradu jer ih u DM-u i CM-u nema :/

      Delete
  2. Kako si uhvatila Mixuuuuu, jooj :D danima sam u DMu, letam oko police k'o pas oko mesa i nikad nema :D

    ReplyDelete
  3. Slip Into... daring sam imala ali jedna potrošena bočica je bila dovoljna, ne bih ponovo kupila. Ako ti se baš dopada, Ultra sexy je, koliko je moj nos registrovao, baš, baš sličan ovom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam Irresistibly sexy i slicni su:)

      Delete
    2. Sad si me zbunila pa sam se obratila googl-u da vidim otkud meni Ultra sexy, ali ipak sam na dobar parfem mislila :D A Irresistibly sexy piše na maskari i olovkama za usne :D

      Delete
    3. Joj u pravu si. Ja ne znam otkud meni da se i miris tako zove:) pamcenje 0. Jos ja svima govorim da je irresistibly

      Delete
  4. Tražim po slikama Avon gel liner jer nisam znala ni da postoji (ne mogu da vjerujem da sam ja nešto Avon fulila haha) i onda vidim da ga nisi uslikala :(
    Mixa micelarna <3
    Joj, Batiste me strah i probati jer ću se navući, a ne mogu ga ovdje nabaviti :( U posljednje vrijeme trošim mnogo suhoh šampona, trebao bi mi novi svaki mjesec :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sigurno znas Neira. U pitaju je Supershock gel olovka☺

      Delete
  5. Odlični noviteti! Ja bih jedan farmasi stick :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell😊 Farmasi bas ima par dobrih proizvoda!

      Delete
  6. Oriflame maskara slicna onoj mojoj GR city style...
    Avene cold kremicu moram kupiti cim bude kakvih parica, švorčić sam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjeruj da je punooooo losija od GR jer sam vidjela odlicne rezultate u tvom postu o GR maskari. Pravo da ti kazem, meni je sad Eucerin Aquaporin bolji od Avene cold cream☺

      Delete
  7. Ja jedva čekam recenziju maskare. Četkica me podseća na MF Clump Defly, četkica fenomenalna formula užas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Formula je katastrofa a maskara je bas imala potencijala:)

      Delete
  8. Pozdrav,
    u kojoj tacno apoteci si kupila batiste sampon? Iz BL sam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apoteka se zove Anapharm, pored kafica My name is Luka. Izvini sto kasnim u odgovoru. LP

      Delete
  9. Avene Cold Cream je <3
    Dok mi je jedan Himalaya sampon protiv peruti za masnu kosu, zamisli - izazvao perut!! A prijateljici njihoca krema sa aloe verom zarila kozu. Mene je to biti cu iskrena jako odbilo od tog brenda. Zato sam u flopi disk u mozgicu pohranila info o pozitivnom dojmu za ovaj sampon. Mozda se nekada predomislim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam probala njihovu masku za suhu kozu i bas je bila losa:/ Ovaj sampon je zaista dobar ali posto meni vlasiste postaje sve gore, moracu ipak kupiti Vichy Dercos. Svakako treba isprobati, ali znam kako ti je. I ja sam jedva kupila sampon poslije iskustva sa njihovom maskom.

      Delete