Friday, January 10, 2014

Njega suhe koze lica- update

Evo poslije ovih praznika, redovno kucam postove pa cu uskoro da ih izbacujem skoro svaki dan, kao masina:) Nadam se da ste lijepo proveli praznike, ja sigurno jesam jer tako pokazuje i moja vaga:( Posto osjecam da smo mi sa suhom kozom u manjini, evo jedan update na moj davni post o njezi koze. Moja rutina za njegu nije ni dugacka niti nesto specijalna ali mozda nekome pomogne.






Trenutni gel za ciscenje lica koji koristim jeste Balea sa hamamelisom i dinjom (4KM u DM-u) koji je pravo otkrice. Sadrzi cestice vitamina E koje se rastope u dodiru sa kozom. Koza poslije ovog gela bude zaista meka i njezna. Ovaj gel koristim jednom dnevno, jer ciscenje dva puta dnevno izritira moju kozu.


Nedavno sam, nakon potrosene Avene micelarne, kupila Mixa micelarnu (11.30KM u DM-u). Apsolutno odusevljenje, ne isusuje mi kozu, odlicno skida sminku (narocito sa ociju) i ima prakticno pakovanje sa pumpicom. Sa njom skidam sminku ili nekada ujutro obrisem lice ako to jutro necu koristiti gel.



Jos jedan moj vjerni saputnik jeste Avon Truly radiant dnevna krema o kojoj sam pisala ovdje. Zaista vrlo lagana i hidratantna. Koristim je svako jutro.

Novi dodatak mojoj "porodici" jeste Avene Cold cream za lice (14.68KM za 40ml u Mojoj apoteci). Krema je vrlo masna i gusta ali ne ostavlja osjecaj tezine na licu. Ima pomalo cudan miris, koji nije neprijatan ali ne ispari bas lako. Mislim da je apsolutno savrsena za osobe sa vrlo isusenom kozom. Ja je stavljam navece jer mi je nekako previse masna za dnevnu varijantu.

Avon peel of maska za lice sa kineskim ginsengom za revitalizaciju koja je bas hidratantno osvjezenje. Stavljam je otprilike jednom sedmicno. Ne znam da li je vise dostupna jer je Avon nedavno mijenjao cijelu Planet spa liniju.

Balea okoloocna krema sa ureom koja je zaista dobra ali bicu iskrena i priznati da je ne stavljam dovoljno cesto. Bar ne onoliko koliko bih trebala jer tako me uhvati neka ljenost kada su u pitanju okoloocne kreme. I da, uvijek imam sa sobom mini Evian facial spray. Pravo osvjezenje!



Da li vi imate suhu kozu i koristite li ista od navedenih proizvoda? :*

20 comments:

  1. Moja koža je koliko toliko normalna, ali je tretiram kao suhu kožu. Ali zna se lako perutati, ako tjedno ne radim piling. I meni se iziritira koža ako je čistim ujutro i navečer kao i tebi, pa je ujutro samo pobrišem tonikom ili micelarnom. Čini mi se dobar ovaj Balein gel za umivanje, sigurno ću ga probati. :)

    ReplyDelete
  2. Upravo sam porucila tu Avon peel off masku i bas se radujem sad da ti se svidja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je super, koza bude bas mekana poslije. Javi utiske!

      Delete
  3. Baleu sam imala, mislim dva pakovanja da sam potrošila ali nešto mi više nije bila po volji kože pa sam morala tržiti nešto drugo :) Cold cream ću zabilježiti kao nešto što bih trebala kupiti :)

    ReplyDelete
  4. Joj meni povremeno bude suha ali mojom krivicom, konkretno u ovoj sedmici sam sanirala benzoil peroksidom bubuljice na obrazima koje su buknule iz sebi poznatog razloga pa mi se pocela koza perutat. Evo ne mogu dovoljno da je nahranim i smirim :/ kakva je ta cold creme u tu svrhu? bas skoro za perutanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene zanima da li pomaze kod perutanja! :D

      Delete
    2. Cure, pomaze krema. Zaista je odlicna. Hidrattantna, smiruje kozu, dobra je cak i za bebe. Stavite navece, koza ujutro meka. Evo, ja sad imam gripu, pa mi je nos crven, koza nadrazena od brisanja, pa stavljam cold cream i vec mi pomaze. :*

      Delete
    3. Super, hvala Tamara, trebam uzeti onda :*

      Delete
  5. Nemam suhu nego mjesovitu vise masniju kozu posebno T zona,tako da ne koristim navedeno ali koristim inace Balea i Avon proizvode i zadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  6. Ovu Mixu mjerkam i moraću je probati :D

    ReplyDelete
  7. I ja sam kupila tu micelarnu, ali je još nisam probala, čeka na red :)

    ReplyDelete
  8. Sviđa mi se tvoj blog i zbog toga sam te nominovala za Liebster Award, mozes ovdje pogledati post: http://glamorous-sweet-events.blogspot.com/2014/01/tag-questions-liebster-award.html

    ReplyDelete
  9. Moram probati Balea gel. Moj tip kože je kombinovan, ali zimi mi je baš dehidrirana koža lica. Čak mi se i nos peruta, koji se inače prilično brzo masti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda definitvno probaj dobru hidratantnu kremu koja nije previse "teska"

      Delete