Sunday, December 22, 2013

L'oreal Nude Magique Eau de Teint - recenzija

Prvo, vrlo mi je bilo tesko napisati ovu recenziju. Ovaj puder ima vrlo neobicnu teksturu i cudan je prilikom nanosenja na kozu. Bolje bi bilo da napisem da je ovo najbolja recenzija ovog pudera koju ja mogu da pruzim.
Prije nego sto krenem, evo par informacija. Ovaj puder nije dostupan u BiH, bar koliko ja znam. Ako neko ima drugaciju informaciju- neka napise. Ja sam ga narucila sa feelunique.com po cijeni od 9.99funti, sa tim da mi je nedostajala 0.01 funta za free shipping pa sam platila i shipping, na kraju me sve ispalo 11.49funti cca 27KM . Dolazi u 6 nijansi, a moja je najsvijetlija, odnosno 100 Porcelain. Interesantno je i da puder dolazi u pakovanju od 20ml, a ne standardnih 30ml, na koje smo navikli. Sto se tice samog pakovanja- meni je divno. Iako bi bilo prakticnije da je tu pumpica, nekako mi je i ovo fino i elegantno. Podsjeca me na pakovanje nekog parfema. Ali ne daj Boze da vam bocica ispadne, jer je staklena, pa ode i puder i bocica i vase funte:)








A evo sta L'oreal kaze za ovaj puder:

Discover a fresh, hydrating foundation, lighter than water that glides on for amazing coverage with a weightless feel.
A evo i video u kojem tvrde da je ovaj puder laksi od vode (?!!!?) Nisam testirala, ionako mi je doslo samo 20ml:)











Par swatcheva:
Dnevno svjetlo

Dnevno svjetlo

Umjetno svjetlo




Puder mi zaista savrseno odgovara, a kad ga stavite, koza je poput svile. Ono sto ovaj puder sigurno nece pruziti- jeste prekrivanje. Recimo da je prekrivanje lagano do srednje, svakako se moze nadograditi do srednjeg stepena. Najlakse ga je i najbolje nanositi prstima, jer zbog vrlo tecne teksture i brzog upijanja nije ni za spuzvicu ni za cetku.Nije komedogen, ima SPF 18. Na meni traje apsolutno satima ali ja imam suhu kozu tako da ne znam koliko bi izdrzao na kombinovanoj ili masnoj kozi. Prije nanosenja, bocicu treba obavezno promuckati i za ovaj puder vazi- a little goes long way :) Finis nije dewy, vise je mat ali ne u toj mjeri da mi se ne svidja. Ukratko- ovaj puder je zaista odlican ako nemate velike nepravilnosti na licu, ako ne volite osjecaj tezine na licu od tecne podloge i naravno, ako se mozete pronaci medju ponudjenim nijansama. Jedina mana ovog pudera jeste nedostupnost, nedostatak pumpice i ne bas mala cijena. Jeste probale ovaj puder?:*

Dve slicice sa i bez pudera:)
Koza mi je malo "buknula" zbog PMS-a, ne zamjerite ;)



BEZ PODLOGE

SA L'OREAL PODLOGOM









23 comments:

  1. Pakovanje me takooooo privlači ali slabo prekrivanje odbija, to bi mi bilo bačenih 30KM. Inače, problem je nakon gušćih pudera privići se na tako nešto... Ja kad sam kupila Shiseido Sun protection prvih 5 dana sam se borila sa njim ali kasnije ušla u štos i išlo je :D

    ReplyDelete
  2. Pa opet solidno prekriva, mada i ja volim da mi puder prekrije svo crvenilo na licu....Slatko izgleda pakiranje stvarno...

    ReplyDelete
  3. Pluta na vodi kao ulje. A jel mu u sastvu prvo voda? Ili je na bazi ulja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kako sam zaboravila staviti sastav, dodacu definitivno:) uglavnom, sve sami silikoni :/

      Delete
  4. Ispade da je dosta uljan ako ide na vrh vode :) u svakom slucaju, cim vidim lakse prekrivanje, znam da nije za mene a i cijena i kolicina mu ne idu u korist.

    ReplyDelete
  5. Ti si odmah primijetila da ima 20 ml, a ja sam za Artdeco puder primijetila da ima 20 ml tek kada sam potrošila :D Kako god, meni ovo djeluje privlačno ali možda ne toliko da naručim :)

    ReplyDelete
  6. Slažem se sa Majom, kad sam vidjela bočicu bilo je WOOOOW, ali onda vidim slabo prekrivanje :(

    ReplyDelete
  7. Nema ga ni kod nas, naravno, ali deluje kao prijatan puder za svaki dan.

    ReplyDelete
  8. nažalost slabo prekrivanje nije za mene :(

    ReplyDelete
  9. Divan je, možda ga i probam :)

    ReplyDelete
  10. Za moju kožu nije, ali ambalaža... padam na nju, što reći :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mene ce ambalaza dokrajciti, narocito kod proizvoda kao sto su theBalm i sl:)

      Delete
  11. Procitala sam par dobrih recenzija no iz nekog me razloga nije privukao. I meni uopste blago prekrivanje nije dealbreaker no mnogim ce to biti minus. Hvala na recenziji, fotka sa i bez dosta pomaze sklopiti finalnu sliku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puder zaista nije los ali za otprilike iste novce se mogu naci i pogodniji.

      Delete
  12. Bas sam želela da ga probam. Sada definitivno neću. Čak me ni ambalaža ne privlači :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ambalaza i fina mada je to sto nema pumpicu bas minus:) Drago mi je da sam pomogla u odluci:)

      Delete