Tuesday, December 3, 2013

Mini new in + ?

Evo dok cekam da mi napokon stignu sve stvarcice sa interneta i napokon organizujem jedno veliko darivanje, povodom nedavnog blogorodjendana, da napisem ovaj mali new in sa svim stvarima koje sam kupovala u posljednjih mjesec dana. Nazalost, osnovne i najzanimljivije stvari jos nisu stigle ali ne brinite, vec vrsim pritisak mailovima na kompanije :P

Nego, pocnimo:
Bilo je tu proizvoda za kosu koja je inace grozna u posljednje vrijeme.









Biomelem sampon za masnu kosu mi je zaista smirio izritirano tjeme ali nisam primjetila da mi se kosa manje masti. Cijena oko 4KM u apotekama. Nema sanse da izdrzim bez sampona za suho pranje a ovaj Girlz Only je odlican, i to ovaj Hazy Days mi je najbolji. Placam ga oko 4KM u CM-u. I na kraju, otkrice mjeseca u njezi kose, novi Avon sprej za ravnanje kose koji zaista djeluje. Par puta pospricam sprej na polusuhu kosu i bude sasvim ravna. Definitvno kupujem opet. Cijena u aktuelnom katalogu 8.90KM.

Par proizvoda za tijelo:

Afrodita mlijeko za tijelo sa bademom i medom, koje mirisi predivno i hrani kozu ali opet nedovoljno za moju sasvim isuseni i napacenu kozu. Cijene se zaista ne sjecam, ako neko zna, nek napise:) Avon Winter Cocoon gel za tusiranje- bogati zimski miris, obozavam ga. Cijena u aktuelnom katalogu 6.50KM ali ima akcija pri kupnji 3 proizvoda. Dr Pasha balzam za usne- moj HG balzam za usne zimi. Jedina mu je mana sto nije u sticku ali sta je tu je:) Avon balzam za usne sa maticnom mlijeci- veoma dobar balzam koji ipak nije bolji od Dr Pasha balzama, ali ga slijedi. Cijena u ovom katalogu 4.50KM Balea okoloocna krema sa ureom je moja omiljena okoloocna kremica i traje dugoooo. Avon krema za ruke- iskreno, privukla me ambalaza. Krema nije losa ali nisam ljubitelj silikona u kremama. Cijena 3.50KM.

















Od kozmetike tu je bilo par lakica, vec standarno odlicni Golden Rose i Rimmel i Misslyn koji je trajan ali ovaj efekat "leather" mi i nije nesto. Napokon mi je i stigla Etude House olovka za obrve u nijansi Charcoal Grey. Odlicna je a kosta samo 4.50USD, naravno besplatna postarina. Napokon olovka koja nije ni crna ni smedja, vec jednostavno siva. MUA sjaj za usne koji sam osvojila na nagradnoj igri na njihovoj Facebook stranici. Zaista fin sjaj sa cistim sheer finishom i mirisom na jagode:) Essence cetka za konturisanje lica- nije losa cetka ali ima bas neki "jeftin" miris koji jos uvijek nije nestao:/ Stigla mi je i vec druga cetkica sa buyincoins.com, kopija slavne MAC cetke za blendanje. Cure moje, cetka ubija a ne kosta ni citav dolar!











Obezbjedila sam se sa jos dva Avon Luxe eyelinera u nijansi Grey Strut jer ih ne bude u svakom katalogu. Vise o njemu sam pisala ovdje. Stigla mi je theBalm Bahama Mama, a vise o ovom divnom bronzeru ovdje. Tu je i jedan divan Avon ruz u nijansi Extreme Nude- jednostavna nude nijansa sa sheer finishom koja vuce na smedje. Ruz koji me je odusevio je Berry Smooch a ciji swatch mozete vidjeti dole >>>








I last but not least, dobila sam divan Oriflame Sparkle in Paris parfem, koji je jedan pravi zimski parfem. Bas me odusevio, narocito trajnoscu. Mama je sebi uzela Versace Bright Crystal ali ja sam ga morala "ukrasti" a ona se vratila na Givenchy :P





Sad se mozda pitate cemu onaj upitnik u naslovu posta? E taj upitnik oznacava malo darivanje. Posto je moj post o RT Miracle Complexion spuzvi jedan od najcitanijih, ovaj put imate priliku osvojitu upravo nju. Dobitnik/ca ce dobiti spuzvu narucenu sa stranice hqhair.com na svoju adresu. Sta trebate uraditi:

1. Lajkati Makeupforbreakfast FB stranicu, ako vec niste. Klik ovdje
2. Podjeliti objavu na svom zidu o ovom postu i staviti da je post "public" .
3. U komentarima ispod, napisite ime pod kojim me pratite na FB stranici. 

Puno srece svima, nagradna igra traje do 10.12. Otvorena je za sve ucesnike iz BiH, Srbije i Hrvatske. Random.org odlucuje o pobjedniku. Srecno :*

40 comments:

  1. Maja Topčagić :)

    ReplyDelete
  2. Derviša Šorlija

    Puno sreće i uspjeha u daljem radu, sve najljepše! :D

    ReplyDelete
  3. Tajana-Antonija Bošnjak

    divan new in, ima tu mnogooo dobrih stvarčica :)

    ReplyDelete
  4. Marija Krešić Bandić

    divan new in, imam par istih stvarčica i u potpunosti se slažemo u dojmovima

    ReplyDelete
  5. Joj sve mi se sviđa, sprej za suho pranje je super, probacu ovaj Luxe ajlajner nisam ga primijetila i Winter Cocoon gel sam ionako planirala kupiti:) Ruzevi su divni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daco, svakako probaj Luxe eyeliner, meni je najbolji;)

      Delete
  6. Sprej za ravnanje od onih koji su probali ima samo pohvale tako da je pitanje vremena kada ću i ja naručiti :) Ovo pravi zimski new in, dodatna njega za usne, ruke, kosu...

    I da, igram se ovaj put, a pratim te kao Zipa This :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ucestvujes;) Meni je sprej nevjerovatan, a sto se tice dodatne njege, znas kako je nama suhokozcima zimi:))

      Delete
  7. Fb: Nevenka Satosek

    ReplyDelete
  8. Imam ovu esence cetku, i moja nema miris, ne sjecam se ni da ga je imala kad sam je tek dobila :/

    Ucestvujem u nagradi, pratim te na FBu pod Imenom Majda Jusic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majda, bas cudno:/ mene ubija miris ove cetke, toliko da cak razmisljam da je prestanem koristiti:/ a inace nisam tip osobe kojoj bas smetaju mirisi. Ko zna sta su mi uvalili oni u CM-u

      Delete
  9. Odlični noviteti :D dijelimo ovaj fejk kistic, odlicno blenda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mell, i ja sam odusevljena kisticem. Ma Kinezi su cudo;)

      Delete
  10. Odlicno darivanje! Vildana Lagumdzija

    ReplyDelete
  11. Predivno <3 Vesna Krsic Pratim te na FB pod imenom Vesna Krsic

    ReplyDelete
  12. Hm...avon berry smooch, avon cocoon, bahama mama i versace parfem znaci kraaadem :))
    Ja cekam da poklanjas bahamu pa cu se onda prijavit :D i da ne spomenes kako vec imam bronzere :D

    ReplyDelete
  13. Suzana Sakovic pratim te preko fb
    ledenod@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Zoka Miki Djurdjevic
    https://www.facebook.com/zorica.ostojic.9

    ReplyDelete
  15. Anita Stosic
    stosic.anita@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Daca Savic (Zvončica)
    dsavic16@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. Andjela Savic
    andjelasavic23@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Jasmina Tosic
    tosicjaca@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Tamara Savic
    https://www.facebook.com/tamara.savic.357/posts/464359927007575
    savictamara88@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Jelena Djurdjevic
    jelenadjurdjevic90@yahoo.com
    https://www.facebook.com/jelenadjurdjevic90/posts/663532503668568

    ReplyDelete
  21. Sve najbolje u daljem radu
    Zorica Zoran Arandjelovic
    zorulezoki111@gmail.com
    https://www.facebook.com/zoricazoran.arandjelovic?ref=tn_tnmn

    ReplyDelete
  22. fb Tatjana Stanišić
    tatjanastanisic77@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. fb-Valentina Radovanovic
    valentinica00@gmail.com

    ReplyDelete
  24. odličan poklon
    fb-Morticia Draven

    ReplyDelete
  25. fb-Zorica Zoran Arandjelovic
    zorulezoki111@gmail.com

    ReplyDelete
  26. e bas sam ti htela napisati da je savrsena etude house olovka za obrve-izgubili su nam prtljag a kako nisam koforna da se pojavljujem u javnosti bez imalo sminke narocit pod efektiam jet leg-a, a sticajem okolnosti prva prodavnica na koju sam naisla bio je etude house, neplanirano sam jekupila i odusevila se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bas mi je drago! Zbog olovke, ne zbog izgubljenog prtljaga:) Kakva im je prodavnica? Meni su njihova pakovanja bas cute :D

      Delete