Thursday, November 14, 2013

TheBalm Bahama Mama bronzer: FI & Swatch

Nikada nisam bila ljubitelj bronzera jer mi nekako nisu "isli" uz moju svijetlu put. Odlucila sam da dam jos jednu sansu bronzerima potaknuta Jasmininim i Melisinim nagovorom (hvala!). Moram priznati da me ovaj bronzer nije razocarao. Prvo- fokusirajmo se na pakovanje! Moze li biti ljepse? Sta cu, padam na fina pakovanja:) Ne vuce na narandzasto, vrlo je pigmentovan i trajnost mu je odlicna. Najlakse ga nanosim Catrice cetkom za rumenilo/bronzer. Kako znam da je ovaj bronzer odlican? Kad sam ga stavila, svi su primjetili da izgledam nekako "bolje" i "drugacije" ali niko nije shvatio da imam bronzer (sjetih se odmah Azrinog posta o bronzerima). To mi se do sada nikad nije desavalo, uglavnom bi mi odmah rekli- "Sta ti je to narandzasto i prljavo na licu?":) Ne vise! Od danas sam i ja......ljubitelj bronzera:) !

TheBalm proizvodi su dostupni na Jagodici, Feelunique i Lookfantastic .











13 comments:

  1. Konačno je tvoj :-D Super da ti tako pase, moracu i ja sebi zbaviti :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos da stigne Hot mama i Mary Lou, pa da prijavim bankrot:)

      Delete
  2. Pakiranje i mene na prvu privuče a ovo je divno :) I sama često koristim bronzer a ovaj izgleda odlično ;)

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da si postala ljubitelj bronzera a ovaj je odlican za pocetak! :) Ja trenutno imam 2, ali ovaj bih tako lako kupila :D

    ReplyDelete
  4. Ja sam iso mislila da mi bronzeri ne stoje dok nisam našla idealan :D Sada imam svoj Sleek Contour Kit i ne dam ga ni za šta za svijetu i koristim ga svaki dan :D
    Mislim čak da je jako sličan ovom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Neira, otkako sam vidjela kod tebe taj Sleek kit, bas me mami :/

      Delete
  5. OK, meni ovo treba odmah sad:D

    ReplyDelete
  6. Tačno bi ti bilo nešto da nisi kupila, jelde? :P

    ReplyDelete