Sunday, November 3, 2013

Real Techniques Miracle Complexion sponge: recenzija!

Sve je krenulo od slavnog Beauty blendera za koji vjerujem da je odlican ali je cijena previsoka. Ljudi moji, to je ipak samo spuzva. Zato kada sam vidjela da RT ima svoju spuzvicu- morala sam je imati. Naime, kao osoba sa suhom kozom, tesko pronalazim odgovarajucu cetku za nanosenje pudera je pokreti cetkom uglavnom uzrokuju mikroeksfoliaciju na mojoj kozi te suha mjesta postaju vidljivija. Zato je spuzva odlican izbor jer je mekana i nanosi odlicno puder tapkanjem i bez velikog pritiska.






RT Spuzva je cjenovno svakako isplativa. Ja sam je narucila na iherbu gdje kosta 6USD ali mozete je naruciti i sa feelunique.com, hqhair.com, itd. Evo jedan video sa Sam koja pokazuje kako se moze koristit spuzvica.

Spuzva je zaista mekana, sa genijalnim spicastim vrhom koji je odlican za npr. okoloocno podrucje. Ne upija puder kao druge spuzve i nanosenje je vrlo jednostavno, bilo laganim pokretima (kojima se postize lagano prekrivanje do srednje) ili dodatnim tapkanjem koje je odlicno za jako prekrivanje. Odlicna je  i za fino blendanje korektora. Zaista same rijeci hvale imam do slijedecg trenutka. Ove slike su slike moje spuzve nakon cca mjesec dana koristenja. Jednostavno nema sanse da operete ovu spuzvu! Probala sam sa svim mogucim sredstvima, i zaista na kraju izlazi cista voda iz nje ali i dalje ostaju ove fleke. Jedina je prednost sto se brzo susi i vrati u prvobitni oblik iako je jako pritisnete prilikom pranja. Zato ako vam ne smetaju ove fleke(meni licno ne)- go for it. Za ovu cijenu je apsolutno savrsena i postala je dio mog svakodnevnog sminkanja. Iz iskustva- najbolje se ocisti djecijim samponom.

                          

KADA SE POKVASI, BUDE DVAPUT VECA

OVDJE SE VIDE FLEKE NA RAVNOM DIJELU

TEKSTURA SPUZVE

Imate iskustva sa slicnim proizvodima?

22 comments:

  1. Ja ipak više volim kistove, ali imam fake BB i okej mi je za ponekad. Ne volim to što moraju biti mokri, baš je odbojno :D

    ReplyDelete
  2. ja sam jedna od rijetkih koje te spužve uopće ne privlače :)
    a ovo da se ne može ni oprati do kraja mi je još jedan minus :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni bas odgovara, a to za fleke se naviknem jer mi je vrlo tesko naci dobar kist. Ali 100 ljudi 100 cudi ;)

      Delete
  3. Moram je probati nije uopce puno novca, i ja preferiram spuzve za nanosenje podloge od kistova bas zbog suhe koze. Nama sa ovim tipom koze bolje pasu. Do sada sam koristila Artdeco-ove spuzvice i bile su mi savrsene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej Amna, nisam probala Artdeco spuzve, cak ih nisam ni vidjela u Banjoj Luci:(

      Delete
  4. Nisam imala priliku da ih probam,ali nakon ove recenzije,svakako hoću jer ovo je zaista odličan proizvod ;)

    ReplyDelete
  5. Trenutno je testiram i nisam baš zadovoljna :(

    ReplyDelete
  6. Ja ne volim spužvice, ali čitala sam puno negativnih recenzija pa ne znam više što da mislim, očito je individualno :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da vise odgovara nama sa suhom kozom i da se treba naviknuti na spuzvicu, nekome je to lakse, nekome teze

      Delete
  7. Ja još uvijek ne znam želim li ovo :)

    ReplyDelete
  8. Smeta mi kad se ne može oprati, ali ne toliko da ne bih koristila dobar proizvod :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije bas da se ne opere, samo ostanu te male flekice ali nije strasno kao sto se cini:)

      Delete
  9. Vec duze vrijeme ga planiram kupiti, a sad nakon tvoje recenzije cu to sigurno i uraditi!

    ReplyDelete
  10. Eh,mozda nekome ne odgovara iz sebi poznatih razloga,ali meni se svidja još na prvi pogled i moram sama da se uvjerim u to koliko je zapravo za mene ;)

    ReplyDelete
  11. moram reci da je ovo meni najsavrsenije nesto ikad izmisljeno - ranijesam koristila ovesundjercice i bas su mi bili bzvz, a onda sam kupila beauty blender prosel godine (pertpostavljam da je ovaj slican) mojoj sreci nikad kraja!! najvise mrzim kad se vidi puder, ali sa kad ga ovako nanosim koze izgleda savrseno (ne cini mi se da je bio nesto posebno skup, a i dugo sam merkala nakon svih hvala koje sam procitala...mada koliko mi se cini svi su oni isti.....savrseno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, Milijana! Kao da mi je fotosopirano lice poslije ovoga:) MALI UPDATE: uspjela sam oprati spuzvicu sa Balea samponom za osjetljivu kozu:)

      Delete
  12. Mnogima je popucao nakon relativno kratkog koristenja, sretnica si ako tebi nije. Mozda uopste ni ne bude kod tebe tih problema?

    ReplyDelete