Tuesday, October 29, 2013

Missha Signature BB krema

Svako ko me zna ili prati moj blog, zna da ja zivim za Korejsku kozmetiku (Juzne Koreje, naravno :)). Toliko imam njihove kozmetike da se stidim sama sebe :) Jednostavno, odgovaraju mi njihove BB kreme, CC kreme, rumenila, olovke, ma sve. Najcesce sam naruciVALA od sellerke ruby76 sa ebaya, medjutim ona (ili mozda vise njih, ko ce im znati) je otvorila roseroseshop koji prodaje kozmetiku i stickere(wtf?), sve je free shipping sa tracking kodom i cesto imaju snizenje na odredjene brendove. Ovu kremu testiram vec dugo a kupila sam je jer mi Missha Perfect Cover nije dovoljno hidratantna zimi. Vise o Missha PC sam pisala ovdje.

Sta Missha kaze: All you need for your true beauty is… Real Complete Blemish Balm, also called BB Cream. It is known to have been formulated as an after-treatment cream to help patients who have gone through laser skin surgery to soothe and regenerate the skin while protecting post-surgical scars from the sun. Missha’s M Signature Real Complete BB Cream has been reformulated for everyday use. The M Signature Real Complete BB Cream gives even and natural-looking coverage with the soothing, moisturizing properties of a cream. It is suitable for all skin types and can be used as a makeup base or foundation. 

Containing peptide complex, gingko water, and 50 kinds of botanical complex, it provides abundant moisture and nutrients to the skin to help make it healthy. Non-chemical, Paraben-free, Mineral oil-free, Alcohol-free, GMO-free, Triclosan-free, Benzophenone-free

Kupila sam u kolicini od 20ml u nijansi 13 (inace ih ima tri). Cijena je 10.49USD cca 14.86KM. Signature je inace skuplja od PC jer je hipoalergena i bez svih tih cuda sto stete kozi.

Nijansa je kao i uvijek pravi pogodak za mene.Vidjela sam na pojedinim blogovima da pisu kako je svijetlija od PC. Uopste se ne slazem, po meni su iste. Prekrivanje je, za razliku od PC, slabije ali se moze nadograditi. Dosta je tecnija od regularne Misshe ali se ne razmazuje bas lako i brzo se upija u kozu te se ne uvlaci u fine linije. Toliko je tecna, da cim otvorim poklopac, odmah iscuri malo kreme. Ostavlja na kozi divan dewy finish, i na mom licu traje satima. Dosta je vise hranjiva od PC, i po meni savrsena za suhu/normalnu kozu mada na stranim blogovima ponekad citam da je super za masnu kozu. Bas me zanima kako, kad se ja sjajim od ove kreme a kamoli ljudi koji hoce da eliminusu sjaj?!?! Ono sto mi je minus kod ove kreme je MIRIS. Da, miris. Nisam osoba kojoj smetaju mirisi ali ova ima bas neki intezivan koji podsjeca na farbu za kosu i baby puder u jednom. Sreca pa brzo nestane ali opet mi nekako cudno jer sam ocekivala da ce biti bez ikakvog mirisa s obzirom na hipoalergeni sastav. Zastitni faktor je 25 a kod PC 42. Da sumiram- ako izuzmemo miris, ova krema je odlicna, kao laganija verzija Missha Perfect Cover kreme. Iako je veoma hidratantna, opet ne doovljno za moju kozu te cu morati ipak nastaviti sa stavljanjem kreme prije ali ne bunim se. Uporedila bih ove dve kreme sa Bourjois Healthy mixom i Bourjois Healthy Mix Serumom. Ocjena>>> 9/10.

SLIKE: 



Uvijek posalju i uzorke



19 comments:

  1. Odlična recenzija i jako dobra BB krema.Vrijedi je nabaviti,a miris ćemo zaobići i naviknuti se zbog te neophodne hidratacije i svega ostalog što daje koži i izgledu lica ;)

    ReplyDelete
  2. Odlična recenzija!
    Jedine BB kreme koje priznajem su upravo Korejske! :D
    Ovu nisam probala, koliko pamtim, ali sam imala perfect cover i odlična mi je! Holika Holika mi je pak najdraža od svih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, i ja priznam samo Koreju:) Holika mi juce stigla, jedva cekam da testiram:)

      Delete
  3. Ja imam ovu Perfect Cover i bas je volim. Imam mesovitu kozu i malo mi je masnija, ali nije strashno i ne sijam se od nje kao luda tako da je bas jako volim. :) Bas cu da proucim ovaj sajt gde prodaju sminku, koji si linkovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporucujem sajt, bas su brzi a jos te zatrpaju sa testerima :)

      Delete
  4. Ne navlačite me na Misshu, jedva se odupirem da je ne kupim :D
    Iako mislim da mi Holiku ništa n emože nadmašiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj se odupirati:) Holika moisture petit bb krema mi juce stigla, bas me zanima kakva je:)

      Delete
  5. Nijansa deluje skroz prirodno, ali sama krema verovatno nije najbolji izbor za moj tip kože :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja mislim:( Mada, izbor korejskih bb krema je ogroman pa sam sigurna da mozes naci nesto za sebe:)

      Delete
  6. Bolje da nisam ovo čitala, a ni vidjela ove dvije nijanse na ruci :) Ali neka, neću naručiti xD

    ReplyDelete
  7. Divna recenzija :) . Ja sam koristila missha pc i sad mi treba nesto vise hidratantno pa ne znam sta da narucim. Inace imam masnu i bas dehidriranu kozu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav! Hvala puno na komentaru:) Preporucujem ti da pogledas Lioele BB kreme koje cure sa slicnim tipom koze kao ti, bas hvale:)

      Delete
    2. Hocu, narucicu tu i skin79 snail. Nekako mi se cini da bi mi ta odgovarala :D . Reci mi ovaj sajt sa kog si ti narucila, dostavlja i u bosnu?? Nekako sam navikla da nas svi preskacu :D .

      Delete
    3. Pozdrav, dostavlja i taj i beautynet korea oba su super:)

      Delete
  8. Misshine produkte možete naručiti na web stranici www.missha.si

    ReplyDelete