Thursday, October 2, 2014

Autumn wishlist


Inace ne pravim wishliste u vidu postova ali toliko ne volim jesen i zimu da imam osjecaj da cu biti boljeg raspolozenja ako pricam o nekim sitnicama koje planiram zbaviti :) Suzila sam listu na samo stvari u vezi sa kozmetikom.

1. RT Nic's picks


Izvor

Ne znam da li postoji blogerka koja ne zeli ovaj set a ako postoji- blago njoj:)



2. Dobra podloga za sjene, mada jos uvijek nisam odlucila koju


Izvor



3. Anastasia Beverly Hills  Dipbrow pomade in Dark Brown


Izvor


Ovo ce biti prvo skinuto sa wishliste, vec sutra planiram naruciti




4. TheBalm Hawaii paleta

Izvor

I'm a sucker for everything Balm related...sta drugo da kazem?:) Odgovorili su mi da ovaj slatki set stize za koju sedmicu na feelunique (da, poslala sam upit). Nadam se da cijena nece biti pretjerana.





5. Bar jednom naruciti LF beauty box


Izvor




I to iduci mjesec obavezno! Nekako mi je zabavno iscekivati paketic u kojem ne znam sta se nalazi :)



6. Aminogenesis Really, really clean umivalica


Izvor



Mell me zarazila sa njom i moram je kupiti! Umivalicu, ne Mell :P


7. Urban Decay Naked Basics 2 paleta


Izvor


Jos nju uzmem i uz Naked Basics 1 je sve sto mi treba jer nisam neki ljubitelj sjenila. Odnosno, jesam ali ih jos uvijek ne znam koristiti kako treba na svojim spustenim kapcima :(



8. Da opet pronadjem dobar puder za moje lice



Do sada je to bila Bourjois CC krema ali vidim da cu je morati mijenjati jer se moje lice brzo zasiti svake podloge. Planiram probati L'oreal True Match ali vidjecu.


I najveca zelja- da ne bude snijega i kise, samo SUNCE! :)


To je moja wishlista. Skromno, zar ne? :)

6 comments:

  1. Dipbrow pomade planiram naruciti sljedece sedmice, vec sam ga stavila na WL, samo ne znam koju nijansu smedje da uzmem, strah me da cu profulat. A bas me zanima ovo beauty box, gdje ja zivim pa nisam ni znala za to :D zvuci zanimljivo, idem istraziti odmah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azra, ja nijanse dipbrow-a proucavam online vec dugo a i dalje nisam sigurna da sam izabrala dobru nijansu :D Definitivno pogledaj LF beauty box, meni je super ;)

      Delete
  2. Hahahaha nisam na prodaju! :DDD
    Umivalica mi je super, koristim drugu i nikako ju potrosit.. :D
    Naked basics2 paletu i ja zelim kao i novi set RT kistova <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam bez komentara, tvoje recenzije su polovina moje potrosnje novca :P Drzim fige da sto prije uzmemo paleticu i kistove :)

      Delete
  3. Joj i ja bi UD 2, jedva čekam da skupim neke novčeke i da je kupim jer izgleda skroz iskoristiva :)

    ReplyDelete