Monday, October 13, 2014

Avon new in #2



Veliki sam ljubitelj Avon kozmetike tako da ovo nije sigurno tek drugi new in, ali je drugi zvanicni na blogu :) Ne stignem pisati o svim stvarima koje narucim i nekad mi bude bas zao. Ono sto mi se svidja kod Avona je sto su im proizvodi sve bolji i rijetko me koji razocara mada ima i takvih.
Volim njihova True Color sjenila i vec sam uradila swatcheve za Stone Taupes nijansu. Mozete ih pogledati ovdje. Opet sam je narucila ali je necu swatchati. Tu su jos i dve nove nijanse: Barely there i Berry Love. Evo i slika. Sjene nisam htjela odmah koristiti zbog swatcha ali su mi obe ispale pa su zato malo cudne :( Aplikatore sam odmah bacila jer su mi beskorisni.




Prirodna svjetlost- Barely there

Unutrasnje osvjetljenje- Barely there


Prirodno osvjetljenje- Berry Love

Umjetno osvjetljenje- Berry Love


Jedan apsolutno divan ruz u nijansi Sangria koji je savrsen za jesen. Nekad ga nosim ovako  a ponekad ga samo blago utapkam na usne i dobijem onaj izgled "moje usne ali bolje".




Prirodno osvjetljenje, lagano utapkan ruz, jedan sloj

Gore- dva sloja; dole- jedan sloj

Avon Planet Spa piling sa maslinovim uljem za hidrataciju je fenomenalan. Ne isusuje moju vec suhu i napacenu kozu i poslije se osjecam divnooo :) Zaista jedan od boljih pilinga i ima moju preporuku.

izvor



Avon Magix multi benefit illuminator me je odusevio. Uzela sam ga u nijansi Light. Savrseno posvjetljuje podrucje ispod ociju (mada ga mozete koristi na svakom mjestu koje hocete da highlightirate). Ne uvlaci se u sitne linije i prijeti da postane moj HG higlighter.  Jedna sitnica koja me nervira je sistem na odvrtanje jer uvijek mi izadje previse proizvoda. Ne znam kako. Za referencu u odnosu na Magix, ja koristim u MAC-u NC15 a u Bourjois HM Serum 52,

Izvor


Nijansa Light





Sta mislite o ovim Avon ulovima? :)

8 comments:

  1. Sad si me podsjetila na Berry Love, moram joj se posvetiti opet :D Svojevremeno mi je bila omiljena paletica :)

    ReplyDelete
  2. Baš momentalno tražim neku masku za hidrataciju. Moram ovu da potražim u katalogu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je piling za tijelo a maska, iskreno, ne znam kakva je :) ali znam da je meni odgovarala Avon planet spa maska sa ging sengom ;)

      Delete
  3. Volim većinu stvari iz Avona, a sjene su ekstra :-)

    ReplyDelete
  4. Uf prekrasan mi je ruž, baš bi ga mogla naručiti :D Sjenila su također totalno po mom ukusu, ali stvarno ne razumijem forsiranje beskorisnim aplikatorima, ja to odmah u smeće bacim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ja aplikatore stalno bacam a moja mama stalno galami hahaha

      Delete