Sunday, October 19, 2014

Trenutna njega kose



Imam poprilicno dugu kosu i cesto dobijam koplimente na racun iste pa rekoh da podjelim sa vama svoju rutinu. Moram da priznam da mi je kosa izgledala i poprilicno dobro kada nisam vodila posebno racuna o njoj tako da mislim da genetika tu igra veliku ulogu.


Moje vlasiste je poprilicno osjetljivo, kosa mi se brzo masti a krajevi su mi suhi. Kosu sam ofarbala samo par puta a objasnicu i zasto. Peglu koristim 2-3x mjesecno i trudim se da je izbjegavam. Cak i kada peglam kosu, uvijek stavim zastitni sprej zbog toplote.

Kosu sam prvi put ofarbala prije par godina i boja mi se isprala vec poslije prvog pranja. Probala sam sve boje na trzistu , od Garniera do Biostethiqua i sampone za obojenu kosu i uvijek mi se boja ispere cim operem kosu. U tolikoj mjeri da cak i ne ostane trag boje, To je prije izludjivalo i mene i mog frizera ali sam se na kraju pomirila sa tim. Jednostavno, moja kosa "odbija" farbanje. O tome sam cak dosta i istrazivala i zaista je moguce, mada se rijetko desava, Nego, da predjemo preko toga :)

Moje vlasiste je vrlo osjetljivo i cesto mi izlaze aknice i prisutan je svrab, narocito kad mi je kosa masna, Zbog toga se trudim da je perem sto cesce.

Sampon koji obozavam a kojeg trenutno nemam jer moram cekati put u SA ili BG, jeste Yves Rocher sampon  kojeg sam spominjala u ovom postu. Kosa mi bude par dana cista poslije njega i tjeme mi ne reaguje. Cijena mu je oko 10KM.

Trenutna zamjena za Yves Rocher jeste Alverde sampon sa koprivom i zalfijom koji nema silikona i kosta oko 3KM. Zaista je odlican sampon, Za nijansu je losiji od YR ali popruilicno dobar. Preporucujem ga za osjetljivo vlasiste iako kosa ne bude toliko cista kao poslije YR.








Dove balzam mi je poslije Syoss balzama bez sulfata za obojenu kosu, najbolji balzam koji sam probala. Kosa je poslije njega meka i sto je meni najvaznije- ravna te se znatno lakse rascesljava.












Jedna od mojih omiljenih maski za kosu jeste Schwarzkopf Bonacure Oil miracle Gold shimmer . Kosta oko 20KM i zaista je pravo malo "zlato". Koristim je jednom u otprilike desetak dana i vec poslije par koristenja je dala znatne rezultate u vidu poboljsane teksture kose mada je i poslije prvog koristenja primjetna razlika. Preporucujem je svima koji imaju ostecenu kosu ali i onima koji zele dobru masku. Cijena oko 20KM.

L'oreal Elseve serum mi je znatno bolji od, do sada, omiljenog Avon seruma. Nekako je "laksi" i manje mastan nego Avonov i kosa mi bude ljepsa. Cijene ne mogu uopste da se sjetim ali vjerujem da nije vise od 7KM :/ Davno sam ga kupila pa sam zaboravila.








Ricinusovo ulje ponekad stavim na krajeve prije pranja kose. Ostavim ga na kosi nekih pola sata. Kosa bude malo sjajnija od njega ali iskreno nisam primjetila neku razliku mada ga i dalje koristim u svojoj rutini.

Ono sto cu hvaliti na sva zvona je kokosovo ulje. Imam Gameha hladno cijedjeno kokosovo ulje i odlicno je. Nanosim ga na tjeme prije pranja kose i drzim nekih cetrdesetak minuta. Smiruje iritacije i bas mi je pomoglo. Vise o blagodatima kokosovog ulja na zdravlje mozete procitati u odlicnom postu kod Marije- klik!





Moj spas je Batiste sampon za suho pranje kose, Trenutno imam ovaj XXL volume mada mi je definitivno najbolja ona verzija za smedju kosu.


Od cesljeva koristim jedan od najboljih izuma ikad- Macadamia No Tangle cetku koja zasluzuje tolike pohvale. Ako je nemate, morate je kupiti. Dostupna je online na hqhair, lookfantastic i feelunique. Mozete je kupiti i u CM sopovima po cijeni od 24KM. Ja sam je platila oko 16KM na lookfantastic jer sam iskoristila neku akciju koje su inace ceste na datim sajtovima.

4 comments:

  1. Sviđa mi se tvoja rutina njege kose! Kokosovo ulje nam je zajedničko :D Ja ga obožavam najviše za kosu a često i za mazanje tijela na mokru kožu. Odlično je i za tjeme, kako ga ti koristiš, kad mi poludi seboreja pa sve lijepo smiri <3
    Dove balzam ću morati isprobati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dove mi je bas otkrice jer inace ne koristim njihove proizvode :) I meni je kokos super ali ga jedva stavljam na tjeme jer inace mrzim miris kokosa :)

      Delete
  2. Koristimo dosta toga istog :) kokosovo ulje je odlicna maska prije pranja a i ja, kao mell, stavljam na tjeme zbog seboreje i pomogne...
    Trenutno imam toliko maski i balzama da ne znam kad cu ih potrosit :D
    Evo ide i nekoliko mojih proizvoda za kosu u iducem postu :))

    ReplyDelete