Monday, September 2, 2013

Moji omiljeni proizvodi...so far

bloglovin

Evo, dok cekam da mi dodju neke makeup cetkice i jedna paletica, da napisem i ja ovaj post:)
Ne brinite, post nece biti dug, trudicu se da ne smaram. Isto tako, vecina proizvoda ce biti fotografisana sa moje strane i naravno vidjece se da su koristeni tako da molim bez zgrazanja jer pobogu sta ima lose u polupraznoj boci sampona?!? :)
Nego, za ovo malo citatelja sto imam :), evo nekih mojih omiljenih proizvoda.

Missha Perfect Cover BB cream shade 13

- o ljubavi izmedju Misshe i mene, vise ovdje :)

Avon Irresistibly sexy sjaj u nijansi Undressed Nude

MAC Lipglass u nijansi Lovechild

MAC Lipgelee u nijansi Sugar Shock



- Jednostavno obozavam ovaj Avon sjaj i mislim da su svi divni iz ove kolekcije za koju uopsteno mislim da je podcjenjena. Ovo je moj sjaj broj jedan kada mi trebaju nude usne. MAC sjaj u nijansi Lovechild apsolutno obozavam i mada sam stavila swatch ispod, tesko ga je korektno prikazati. Nesto izmedju tamno roze i tamno ljubicaste. Medjutim, ovo mi je zadnja kupovina Lovechilda. Zasto? Apsolutno volim sve vezano za ovaj sjaj, teksturu, trajnost, boju ali...koliko god da volim ovu boju- meni ne "stoji". Nakon sto mi je 9320938osoba to reklo, vrijeme je za rastanak:( Lovechild, uvijek ces biti medju omiljenima!!! A ovaj divni divni lipgelee je discontinued :(





ELF Day to Night Palette on the go

- Ove paletice sam "uhvatila" za neku bas smijesnu cijenu i super su mi. Prakticne jer ih mogu staviti u poseban pretinac koji dodje. To u isto vrijeme stvara i problem jer ima samo jedan pretinac, sto znaci da vam je druga paleta uvijek otkrivena. Mada, moze se naruciti dodatni sa njihovog sajta. Boje su super, pigmentovane su i traju. U svakoj paleti dodje i rumenilo i dva ruza. Boje se malo truse pa naprave nered a onda to ode po ruzevima i rumenilu i to je jedino sto me nervira u ovim paleticama.









Avon Luxe paleta u nijansi Black Tie



- Ovu paletu obozavam i cesto je moj favorit za dnevne varijante. Iako mi treba obavezno baza za njih jer su inace dosta lagane boje.

Avon Luxe eyeliner u nijansi Grey Strut

- Sve je vec receno ovdje

Avon Ideal Luminous rumenilo u nijansi Classic Aura






- Moje omiljeno rumenilo, jedna divna bas "klasicna" roza boja koja mislim da pristaje odlicno osobama sa svijetlom puti.

Artdeco olovka za obrve

- Kupljena poslije recenzije ovih olovaka koju sma procitala kod Sminka je ljubav  :) za sada, jedina olovka koja odgovara mojim obrvama.




Essence "I love extreme" maskara

- Ova maskara je osim cijenom, odlicna i po pitanju volumena. Jedini problem je sto se meni bas trusi a nosim sociva pa nastane haos kada mi mrvice upadnu u oko. Ako imate bolji prijedlog, pisite:)

Catrice Camouflage korektor u nijansi Ivory

- Samo cu reci - HAIL TO THE KING! Zaista odlican korektor, koji je ne samo dobar i jeftin vec i traje, traje, trajeeee....:)




Za njegu lica mi treba cijeli jedan post tako da to iducom prilikom. Mozda ste primjetile, a mozda i ne, da na ovo spisku nema ruza. Da, da, nema ga jer jos uvijek nisam nasla savrsen ruz. Vise MUA mi je reklo da bi mi stajale nude nijanse koje vuku na smedje, i slazem se, ali nisam jos pronasla takvu nijansu. Ako imate neki prijedlog, molim vas napisite.


8 comments:

  1. Od svega probala sam samo Missha BB kremu i obozavam je isto. Fenomenalan proizvod. Ostalo nisam nista probala :/

    ReplyDelete
  2. O, baš mi je drago da ti odgovara ta Artdeco olovka :) Jedna divna devojka mi je otkrila i jeftiniju zamenu za nju, Golden Rose pa ih sada kombinujem. Nasmejalo me ono za boju koja ti ne stoji, tako i ja zapnem za neku nijansu, majka me tera da bacim, a muž se ubi od diplomatije kad pitam kako mi stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu i sa Golden Rose:) Mada, sto vise gledam Missha olovku za obrve u sivoj nijansi, sve vise razmisljam da je narucim. Bas dobro izgleda. Ah, takve su majke, i moja je direktna kada joj se nesto ne svidja:)

      Delete
  3. koristan blog, nemasta

    pozdrav iz moskve

    http://accordingm.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  4. E hoću i ja Catrice :D Redovno neko objavi nešto. Ove paletice su super.

    ReplyDelete